W tym materiale zastosowano delikatnie wyższą lepkość jako drugi olej, ale pakiet ten sam, więc raczej nie powinno to mieć wpływu na wynik. Choć lepiej gdyby zastosował taki sam olej, aby wynik analizy porównawczej był bardziej wiarygodny, ale to taki mały szczegół.
Fabryczne docieranie to tylko wstępne docieranie, a to nie to samo, co silnik w pełni dotarty i ułożony. Zresztą jest to pojęcie bardzo płynne, ponieważ zależy od kilku czynników, m.in. od tego jak przebiega proces docierania, w jakich warunkach, na jakim oleju oraz jak dobrze/dokładnie spasowany był silnik.
Silnik po remoncie może docierać się "inaczej" niż fabrycznie nowy, czy budowany pod większą moc.
Stosowanie olejów do docierania opartych na dużych ilościach zddp też generuje inne ilości pierwiastków metalicznych w UOA
Zresztą w wklejce z analizy z postu powyżej, również widać, że silnik mógł być jeszcze na dotarciu, ale nic nie wiadomo o warunkach w jakich był używany więc ciężko to ocenić.