@NRohirrim; czytałem że właśnie dzięki temu że fabryczna instalacja stosuje dotrysk o którym piszesz, wiele z tych silników może pochwalić się dużymi przebiegami na LPG, bez specjalnych awarii, natomiast te gdzie użytkownicy za pomocą odpowiedniego specjalisty zrezygnowali z dotrysku benzyny, straciły na trwałości. Nie wiem czy tak jest, ale zgłębił bym temat jeśli zamierzasz korzystać z tego samochodu przez 300-400kkm.
A co do przebiegów... Ja też zakładam że mój Duster 1.0TCE LPG pokona ze mną 300-400kkm bez jakiś dramatycznych nakładów związanych z trwałością silnika Analiza przepracowanego oleju 0w20 (po 12kkm ruchu w typowych dla mnie warunkach) pozwala sądzić, że nawet wydłużając ten interwał olejowy, silnik powinien mieć dobre warunki pracy. Więc "zagwarantowanie" przez producenta (umową serwisową) bez nakładowego dystansu przynajmniej 150kkm przy interwale 30kkm, napawa nadzieję że stosując interwał 15tyś, lepsze oleje i spokojną eksploatację na LPG będę mógł ten przebieg podwoić. Pożyjemy - zobaczymy
A co do przebiegów... Ja też zakładam że mój Duster 1.0TCE LPG pokona ze mną 300-400kkm bez jakiś dramatycznych nakładów związanych z trwałością silnika Analiza przepracowanego oleju 0w20 (po 12kkm ruchu w typowych dla mnie warunkach) pozwala sądzić, że nawet wydłużając ten interwał olejowy, silnik powinien mieć dobre warunki pracy. Więc "zagwarantowanie" przez producenta (umową serwisową) bez nakładowego dystansu przynajmniej 150kkm przy interwale 30kkm, napawa nadzieję że stosując interwał 15tyś, lepsze oleje i spokojną eksploatację na LPG będę mógł ten przebieg podwoić. Pożyjemy - zobaczymy
Last edited: