Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notatka: This feature may not be available in some browsers.
Na oficjalnej stronie się nie chwalą, ale właśnie zamówiłem ten olej od oficjalnego dystrybutora na portalu na A. i dostałem bańkę 4l z normą API SP i dwa opakowania po 1 litrze z normą API SN plus@soszo to dlaczego nie chwalą się API SP?
TBN, dyspergator sadzy@buldog1111, a jak myślisz, gdzie mogą być różnice między wersjami tego oleju?
Nie ma żadnej różnicy, poza nazwą. Parametry fizykochemiczne obu produktów są identyczne wg danych z katalogu. Różnica jest jedynie w aprobatach, ale stawiam, że jest to wyłącznie kwestia redukcji kosztów aprobaty lub są to aprobaty, które nie dotyczą zastosowania produktu.W tym wątku padło już to pytanie , ale nikt na nie nie odpowiedział. Czym się różni SHU 5w40 diesel ? Zastanawiam się , czy nie zalać go do 1.4 hdi 68KM z 2007r. W tym silniku był już Total 9000 energy(chodził normalnie), Millers (chodził ciszej) Valvoline Synpower(tu było bardziej "metalicznie") oraz Maxlive( tu praca cichsza i bardziej aksamitna) -wszystkie 5w40. Shella jeszcze mu nie zalewałem. Silnik ma oryginalny przebieg 150tyś.km oliwy nie bierze (może 300ml na interwał 10tyś) . Jeżdżone delikatnie. Czy ten Shell z dopiskiem diesel rzeczywiście ma inny skład?
Do kogo to pytanie?To po co przepłacać za etykietę
Wydaje się, że wynika to ze skali ekonomii. Nie zdziwiłbym się gdyby ten produkt za jakiś czas zniknął z oferty i został zastąpiony przez SHU.To po co przepłacać za etykietę. SHU 5W40 Diesel jest droższy a przecież SHU 5W40 A3/B4 tak samo ma zastosowanie w dieslu, więc... Teraz jest w fajnej cenie do kupienia, stówka z hakiem.