Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notatka: This feature may not be available in some browsers.
Zapach diesla z dpf jest paskudny,wole zapach bez dpf i kata,jest bardziej naturalny dla mnie
Czytając Twoje posty mam podobne spostrzeżenia.xD nic głupszego na tym forum już chyba dzisiaj nie przeczytam.
Jeżeli ktoś faktycznie lata głównie po trasach to diesel w jakimś tam stopniu ma sens, chociaż coraz więcej aut służbowych to benzyny. Na miasto i krótkie odcinki diesel nie ma sensu, a już na pewno nie ze względów ekonomicznych. Cena ropy (wyższa od pb95), wiecznie niedogrzany silnik praktycznie przez większość czasu przy naszym klimacie, dpf-y, egr-y itd Wśród moich znajomych coraz więcej ludzi nie chce diesla do miasta.Ja diesla nie kupię już nigdy z powodu właśnie smrodu wokół auta, halasu, wibracji. Nie widzę żadnych pozytywów dla diesla w aucie osobowym.
XD nie ma nic gorszego niż wymijący Autosan czy jazda za nim. Jak jadę rowerem to aż muszę zwolnić, żeby przestać szybko oddychać i to zasysać, bo aż łeb boli.
Zapodaj.net - Darmowy hosting zdjÄÄ i obrazków bez rejestracji! Zapodaj swoje zdjÄcia znajomym!
UdostÄpnij swoje zdjÄcia i pliki graficzne za darmo bez rejestracji.zapodaj.net
To jest rak który powinien zniknąć z ulic w pierwszej kolejności. I tak mi sie zeszło z wyciagnieciem telefonu, bo byłoby jeszcze gorzej. Jak dla kogoś takie spaliny mają jakiś fajny "smaczek" to ja już nie mam pytań.
Panowie, skończcie OT. Najładniej i tak pachną silniki 2T w Syrenkach
Czyli ile pali Ci MiTo? Mam Bravo 2 1.4 16v i w mieście na oponach 225/45/17 pali koło 9.No Golf jest na razie moim najbardziej ekonomicznym pod względem spalania autem. Poprzednie BMW F20 1.6 T też mało paliło, tam przy spokojnej jeździe schodziłem do takich samych wartości, tylko dynamiczna jazda po mieście dawała wyższe spalanie, bliżej 8,5/100, ale auto miało ponad 200 KM i 300 Nm. Np Alfa Mito mojej żony z silnikiem 1.4 16V pali przy moim stylu jazdy o ponad litr więcej niż Golf.
Odnośnie niższej mocy, to obecnie uważam, że mamy wszędzie takie natężenie ruchu, że coraz trudniej tą moc wykorzystać, choć nie powiem, wysoki moment z turbo często się przydaje. Gdybym miał dzisiaj zmienić swój, powiedzmy, średniej wielkości silnik doładowany na inny, to tylko wolnossak powyżej 3 litrów, ale wtedy robi się mało ekonomicznie. Diesla nigdy nie miałem.
Mam euro 6 z AdBlue .... Mi tam nic nie śmierdziJa diesla nie kupię już nigdy z powodu właśnie smrodu wokół auta, halasu, wibracji. Nie widzę żadnych pozytywów dla diesla w aucie osobowym.
Mito z tym samym silnikiem, co Twoje Bravo pali po mieście ok 8/100 przy normalnej jeździe. Minimum w trasie na lokalnych drogach, to 6/100, ale jest lżejsze od Bravo ok 200 kg i ma opony 195/55r16. Najlepsze jest to, że Włochom coś się udało i każde tankowanie z dystrybutora pokrywa się z komputerem pokładowym z dokładnością do 0,1L. Golf np w ogólnym rozrachunku z całego baku w jeździe mieszanej, gdzie przynajmniej 20-30 razy odpalam zimny silnik potrafi się walnąć ze wskazaniem kompa i oszuka o 0,2, czasem 0,3 L, ale w trasie zawsze komputer pokrywa się z dystrybutorem. To jest zrozumiałe, bo komputer bierze pod uwagę korekcje wtrysków, a przy zimnym silniku kilka sekund po odpaleniu nie ma korekcji paliwa, gdyż sonda stoi. Wtedy komputer oblicza na podstawie sztywnej mapy paliwowej i tu może dojść do pomyłek, bo komputer jeszcze nie wie, że np jeden wtryskiwacz podlewa 0,5% więcej paliwa w cyklu pracy. Po chwili do życia wstaje sonda lambda i robi korekcję np o te 0,5% paliwa i wtedy już komputer wie i odpowiednio uwzględnia w algorytmie obliczania zużycia. Jak sobie Włosi z tym poradzili? Nie wiem, ale Alfa jeździ 7-10 dni na jednym baku z codziennymi odpaleniami i jak pokazuje średnie np 7,2/100, to z dystrybutora też wychodzi 7,2/100.Czyli ile pali Ci MiTo? Mam Bravo 2 1.4 16v i w mieście na oponach 225/45/17 pali koło 9.