Mały zasięg (w moim przypadku 400km vs teraz 850km), zmniejszona pojemność bagażnika i długi czas tankowania to kolejne powody dlaczego LPG mnie wkurzało, ale to akurat wiadomo przed założeniem gazu więc każdy może sobie to odpowiedzieć czy warto.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notatka: This feature may not be available in some browsers.
To, że ktoś nagrywa filmiki na YT, nie oznacza, że z automatu jest autorytetem. Widziałem ten filmik i nie do końca jestem w stanie się z tym zgodzić, ot, rzecz gustu. Uważam, że Kris tam też nie do końca miał rację ze wszystkim.Zresztą na yt jest obszerny film profesora chrisa z argumentami dlaczego by nie wsadził gazu do swojego samochodu, a jest on osobą której autorytetu chyba nikt nie poważa.
Moja jazda, to 90% trasy i wciąż uważam, że LPG daje radę. Przy 145km\h mam jakieś 4100rpm i nie jest jakoś przesadnie głośno w samochodzie. Natomiast zasięg, to ina sprawa, bo gdybym miał pracę za granicą i chciał dojeżdżać do niej, to pewnie Diesel byłby lepszym wyborem ze względu na płacenie za paliwo w złotówkach i dostępność samego paliwa. Byłem nawet o krok od zakupu drugiej Laguny w Dci.przy mojej eksploatacji lepiej sprawdza się Diesel.
słyszalem od mechanika, który rozbierał ecoboosta, że on by tego dla siebie nie kupił. Remont robił właśnie ze względu na utratę kompresji i pobór oleju.2.0 EcoBoost
Słowo klucz. Tyle w temacie.kupowane jako nowe
Czasami możesz sie zdziwic za granicą jak nie masz przejściówki@Zielony34
Nie no, LPG jest praktycznie w całej Europie, oprocz skandynawii, ale wiadomo tam zimno.
AFR masz zaprogramowany w sterowniku pod benzynę. LPG przy AFR dla benzyny nie spala się optymalniePo 1 jakiś profesor nie jest żadnym autorytetem w kwestii lpg oraz silników. Po drugie dużym problemem jest znaleźć fachowca od instalacji lpg ( nie mylić z "gaziarzem" ). Po 3 jeśli korekty oraz afr w KAŻDYM zakresie się zgadzają z PB nie ma prawa się nic innego stać niż na benzynie