lukaszpiast
Użytkownik
- Samochód
- Hyundai Santa Fe CM 2.2 CRDI 150KM (D4EB) 2008r.
Witam chciałem się zapytać was koledzy co możecie powiedzieć o oleju z gamy VARVOLINE chodzi o VARVOLINE Max Life 5W40 A3/B4. Sama w sobie marka VARVOLINE jest u nas uznaną marką której oleje są stosowane coraz częściej , nie jest to olej z najdroższej półki ale też nie jest to olej z tych tanich . Dużo kolegów w ostatnim czasie przesiadło się z innych olei na VARVOLINE Max Life 5W40 i sobie chwalą . Może są osoby które mają doświadczenie z tym olejem , z tą marką niech się podzielą z nami opinia a i kolegów którzy znają się na olejach proszę o sprawdzenie specyfikacji i opisanie czy ma dobre parametry
SPECYFIKACJA:
Do silników benzynowych i wysokoprężnych samochodów osobowych, samochodów dostawczych, lekkich busów pasażerskich, samochodów kempingowych, samochodów użytkowych, itp.
Przeznaczony do użytku w starszych modelach pojazdów o wysokim przebiegu.
Do użytku w niskich temperaturach.
Do samochodów o długich okresach między wymianami oleju.
Odpowiedni do silników wysokoprężnych z wtryskiem bezpośrednim (test Volkswagen DID).
SAE 5W-40
API SN/CF
ACEA A3/B4-04
Odpowiedni do użytku w zastosowaniach, do których zalecane są specyfikacje Volkswagen 502.00/505.00 lub MB 229.1/229.3.
Olej silnikowy MaxLife
Klasa lepkości SAE 5W-40
Lepkość, mm2/s w temperaturze 100 ºC. ASTM D-445 ..........13.5
Lepkość, mm2/s w temperaturze 40 ºC. ASTM D-445 ..........81
Wskaźnik lepkości ASTM D-2270 .........................................170
Lepkość, mPa.s –30ºC. ASTM D-5293 ................................<6400
TBN, mg KOH/g ASTM D-2896 ...........................................10.3
Temperatura krzepnięcia, ºC ASTM D-5950 .........................-41
Ciężar właściwy przy 15,6°C. ASTM D-4052 .......................0.855
Temperatura zapłonu, COC, ºC. ASTM D-92 .........................228
Ekskluzywne dodatki Multi-LifeTM
Zwalczają cztery główne przyczyny awarii silnika: wycieki, osady, szlam i tarcie.
Zużycie oleju
Specjalne środki konserwujące uszczelki umożliwiają obniżenie lub nawet powstrzymanie wysokiego zużycia oleju charakterystycznego dla silników o wysokim przebiegu.
Kontrola osadów
Dodatkowe środki oczyszczające redukują powstawanie osadów w komorze spalania.
Ochrona przed zużyciem
Unikalne dodatki zmniejszające tarcie zapewniają najwyższą ochronę podczas rozruchu w ekstremalnych warunkach.
SPECYFIKACJA:
Do silników benzynowych i wysokoprężnych samochodów osobowych, samochodów dostawczych, lekkich busów pasażerskich, samochodów kempingowych, samochodów użytkowych, itp.
Przeznaczony do użytku w starszych modelach pojazdów o wysokim przebiegu.
Do użytku w niskich temperaturach.
Do samochodów o długich okresach między wymianami oleju.
Odpowiedni do silników wysokoprężnych z wtryskiem bezpośrednim (test Volkswagen DID).
SAE 5W-40
API SN/CF
ACEA A3/B4-04
Odpowiedni do użytku w zastosowaniach, do których zalecane są specyfikacje Volkswagen 502.00/505.00 lub MB 229.1/229.3.
Olej silnikowy MaxLife
Klasa lepkości SAE 5W-40
Lepkość, mm2/s w temperaturze 100 ºC. ASTM D-445 ..........13.5
Lepkość, mm2/s w temperaturze 40 ºC. ASTM D-445 ..........81
Wskaźnik lepkości ASTM D-2270 .........................................170
Lepkość, mPa.s –30ºC. ASTM D-5293 ................................<6400
TBN, mg KOH/g ASTM D-2896 ...........................................10.3
Temperatura krzepnięcia, ºC ASTM D-5950 .........................-41
Ciężar właściwy przy 15,6°C. ASTM D-4052 .......................0.855
Temperatura zapłonu, COC, ºC. ASTM D-92 .........................228
Ekskluzywne dodatki Multi-LifeTM
Zwalczają cztery główne przyczyny awarii silnika: wycieki, osady, szlam i tarcie.
Zużycie oleju
Specjalne środki konserwujące uszczelki umożliwiają obniżenie lub nawet powstrzymanie wysokiego zużycia oleju charakterystycznego dla silników o wysokim przebiegu.
Kontrola osadów
Dodatkowe środki oczyszczające redukują powstawanie osadów w komorze spalania.
Ochrona przed zużyciem
Unikalne dodatki zmniejszające tarcie zapewniają najwyższą ochronę podczas rozruchu w ekstremalnych warunkach.