Salins
Użytkownik
- Marka samochodu
- VW Passat B8
- Budżet/ile litrów
- Nie ma znaczenia/6L
- Styl jazdy
- Normalne użytkowanie
- Silnik
- 2.0 TSI CJX
- Data produkcji
- 2016
- Filtr cząstek stałych (DPF/GPF)
- Nie
- Pobór oleju na 1000 km
- 0,1L
- Jakiego oleju wymaga instrukcja
- VW 502/VW 504
VW Passat B8 2.0 TSI CJX Stage 2+ 460 KM
Zmiana oleju co 8000 - 10 000 km
Głównie miasto/krótkie trasy 50km. Nie upalane na torze, jedynie szybsza i dynamiczna jazda po A i S.
Obecenie zalany Castrol 0W-30 Long Life III.
Zbliża się termin wymiany i zastanawiam się co wybrać.
Moja lista:
VW 502
1. Ravenol SSL 0W-40
2. Ravenol VST 5W-40
3. Millers EE PERFORMANCE 5W-40
VW 504
1. Millers EE PERFORMANCE C3 5W-30
2. Ravenol VMP 5W30
1. Generalnie chodzi mi o jak najleszpą ochronę silnika w tym przypadku.
2. W aucie zamontowany jest downpipe ze sportowym katalizatorem. I pytanie czy nie zaszkodzi tutaj olej typu Full Saps? Katalizator nie zapcha się? No i jak wiadomo jest to TSI więc wtrysk MPI + FSI.
Zmiana oleju co 8000 - 10 000 km
Głównie miasto/krótkie trasy 50km. Nie upalane na torze, jedynie szybsza i dynamiczna jazda po A i S.
Obecenie zalany Castrol 0W-30 Long Life III.
Zbliża się termin wymiany i zastanawiam się co wybrać.
Moja lista:
VW 502
1. Ravenol SSL 0W-40
2. Ravenol VST 5W-40
3. Millers EE PERFORMANCE 5W-40
VW 504
1. Millers EE PERFORMANCE C3 5W-30
2. Ravenol VMP 5W30
1. Generalnie chodzi mi o jak najleszpą ochronę silnika w tym przypadku.
2. W aucie zamontowany jest downpipe ze sportowym katalizatorem. I pytanie czy nie zaszkodzi tutaj olej typu Full Saps? Katalizator nie zapcha się? No i jak wiadomo jest to TSI więc wtrysk MPI + FSI.