Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notatka: This feature may not be available in some browsers.
W Venturo 400 zł lub 550 zł w zależności od zakresu badania, tylko w tych pakietach nie ma badania smarności. Może @wlyszkow ma jakieś informacje w temacie badania paliw?A ile taka analiza może kosztować ?
A rozebranie silnika po 128 kkm i stwierdzenie czystości, braku nagarów, osadów i laków się liczy???Po 4000 postow o wrazeniach, to mam wrazenie, ze jest to bez sensu i nic niewnoszące....
Wrażenia nie mowia nic konkretnego o niczym.
Z całym szacunkiem, ale Gronek w Rotary Rev Service rozebrał i złożył przez te ostatnie 20 z okładem lat parę setek silników Wankla i nie mam podstaw mu nie wierzyć, kiedy stwierdził, że ten konkretny mój egzemplarz przy przebiegu przekroczonym w ramach rewizji w stosunku do standardowego resursu o ponad 28% był wyjątkowo czysty na tle innych... Mojego przebiegu z dodatkami było tam ok 4 kkm, resztę zrobiło dwóch wcześniejszych użytkowników. Po stanie ogólnym silnika i układu jezdnego widać było, że autko "ńe mjalo letko" ...Liczy, tylko nie mamy porownania do jednostki, w ktorej by to nie bylo stosowane
Cieszę sie, że masz dobre "wrażenia".@sprajt2 @michalm83 Ja tam mam dobre wrażenia, zasuwam na mixie Kleen-Flo 963 z Oilsyn Diesel Race DNA i ON premium. Mam wrażenie, że silnik jest żwawszy i pracuje równiej. Ogólnie same pozytywne wrażenia i jestem pod wrażeniem tematu, niektóre konwersacje robią wrażenie .
Napisałem tak ironicznie o ironio to dolot będzie czyszczony , myślę że po tym zabiegu silnik zrobi dobre wrażenie.Cieszę sie, że masz dobre "wrażenia".
Życzę Ci, żeby to nie bylo "tylko" wrażenie
Generalnie, jeśli z dodatkami silnik Ci pracuje równiej, a bez dodatku nie, to jednak polecam posprawdzać dolot, czujniki itp