Triumphator
Moderator
Może, ale nie uwierzę, że diesel EURO6 w ogóle by na takim czymś pozwolił uruchomić jednostkę w trybie innym, niż awaryjny
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notatka: This feature may not be available in some browsers.
Cześć Ci i chwałaŚmiej się śmiej, ale @CICHY
Taka jest prawda
bo i jedynie na taką reakcję ta wypowiedź zasługuje@CICHY
Więcej w dodatki,więcej
E tam. Widzę to w ten sposób, że właśnie poprawiasz jakość powietrza, bo przecież V8 Jeepa wciąga znaczną ilość smoga wawelskiego, a z rury wydechowej wydostaje się jego przefiltrowana postać spełniająca jakieś tam normy emisji spalin Kolejna dobra wiadomość to podwyższanie ciśnienia taksówkarzom poruszając się LEGALNIE pasem dla uprzywilejowanych pojazdów No i auto pod ochroną. Ekologiczne i ekonomiczne V8 nie stoi w korkach więc nie emituje tak wiele potencjalnie szkodliwych substancji jak znacznie nowsze fury, gdzie jest ciągła konieczność jazdy na "półsprzęgle"Czas potruć centrum Krakowa. Oczywiście jadąc do centrum buspasem (bo zabytkom wolno), gdy reszta stoi w korkach.
Ponieważ:@CICHY Czemu nie olej HKS ? Oczywiście pomijając fakt jego utrudnionej dostępności.
moje auto jest w "garażu"...do auta z 2017r który jest w dieslu
jak masz odpowiedniego gościa od papierów to jest to pikuś. Stopień trudności porównywalny ze zwykłą rejestracją. Teraz czekam na papiery na Golfa i kolejne auto będzie zabytkiem. A przyszły rok Honda pójdzie na żółte.@ozzy1979 dużo załatwiania by zarejestrować jako zabytek ?
jak Ci sie uzytkuje zjta. Pare lat temu chcialem kupic to auto albo wlasnie 4.0 albo 5.2 tylko wymieklem bo nie znam sie na terenowkachmoje auto jest w "garażu"...
Post automatically merged:
jak masz odpowiedniego gościa od papierów to jest to pikuś. Stopień trudności porównywalny ze zwykłą rejestracją. Teraz czekam na papiery na Golfa i kolejne auto będzie zabytkiem. A przyszły rok Honda pójdzie na żółte.
Albo i styranego dupowoza z elpegie...Dobrego szrota można po znajomości dopuścić do jazdy na bezterminowym przeglądzie.
@ozzy1979 Dawaj foty Jeepa.
Użytkuję 18 lat. Bardzo dobrze mi się spisuje. Przez tyle lat tylko rzeczy eksploatacyjne. W terenie, poza piaszczystymi, leśnymi drogami w Borach Dolnośląskich, nie używam. Generalnie złego słowa nie powiem. 4.0 nie brałem nigdy pod uwagę.jak Ci sie uzytkuje zjta.
Ok, zrobiłem już na tyle kilometrów, by wiedzieć, czy pomogło. Pomogło, przestało ubywać. Na tę chwilę nie widzę żadnych negatywnych zmian - temperatury płynów, ogrzewanie, klima. Żadnych osadów, farfocli, fusów w zbiorniczku czy pod korkiem. Jak to wygląda w chłodnicy/nagrzewnicy nie wiem, ale chyba źle nie jest, skoro Prestone poleca stosowanie profilaktycznie co zmianę płynu (kupili mnie tym).Wlałem dzisiaj uszczelniacz do chłodnic Prestone
Kurcze, one sa slabe w kwestii zywotnosci.W sobotę przegląd C4 przeszło bez najmniejszego problemu, a wczoraj wieczorem cyk mała niespodzianka... View attachment 15043
Dziś już zakupione na próbę View attachment 15044 - mam nadzieję że przetwornicy nic się nie stanie, bo opinie w internecie względnie dobre, a cena bardzo dobra
Jak się uda to wieczorem montaż
Kto wie czy ja nie powiem ostatniego słowa, kupując Oldsmobile Toronado 7.5 l albo Cadillaca Eldorado 8.2 l.ale daj mi 2-3 lata i Cię zdetronizuję z moim 5.7 HEMI, bo już decyzja zapadła