• Ponieważ będę musiał zrekonfigurować serwery przez najbliższe parę dni możliwe są przerwy w funkcjonowaniu forum.
  • Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

Co zrobiles/as przy swoim aucie ?

  • Thread starter Deleted member 925788
  • Start date
Może, ale nie uwierzę, że diesel EURO6 w ogóle by na takim czymś pozwolił uruchomić jednostkę w trybie innym, niż awaryjny ;)
 
Śmiej się śmiej, ale @CICHY
Taka jest prawda
Cześć Ci i chwała
popieram to co robisz w kontekście TWOJEGO AUTA...
Triumphator - jak widzę, też popiera 😋
śmichy-chichy dotyczyły i troszkę tego, ale głównie pierwszej części Twojej wypowiedzi, czyli tej
@CICHY
Więcej w dodatki,więcej
bo i jedynie na taką reakcję ta wypowiedź zasługuje😋
 
IMG_20230115_195925.jpg

IMG_20230115_195941.jpg


Fabia dostała nowy 3 stop
 
@ozzy1979 dużo załatwiania by zarejestrować jako zabytek ?
 
Czas potruć centrum Krakowa. Oczywiście jadąc do centrum buspasem (bo zabytkom wolno), gdy reszta stoi w korkach. :p
E tam. Widzę to w ten sposób, że właśnie poprawiasz jakość powietrza, bo przecież V8 Jeepa wciąga znaczną ilość smoga wawelskiego, a z rury wydechowej wydostaje się jego przefiltrowana postać spełniająca jakieś tam normy emisji spalin ;) Kolejna dobra wiadomość to podwyższanie ciśnienia taksówkarzom poruszając się LEGALNIE pasem dla uprzywilejowanych pojazdów :D No i auto pod ochroną. Ekologiczne i ekonomiczne V8 nie stoi w korkach więc nie emituje tak wiele potencjalnie szkodliwych substancji jak znacznie nowsze fury, gdzie jest ciągła konieczność jazdy na "półsprzęgle" :)

@CICHY Czemu nie olej HKS ? 😥 Oczywiście pomijając fakt jego utrudnionej dostępności. Tak poza tym to oryginalny zestaw.
 
@CICHY Czemu nie olej HKS ? 😥 Oczywiście pomijając fakt jego utrudnionej dostępności.
Ponieważ:
a) to też jest olej dopakowany "kosmicznymi technologiami" ;-) ;
b) ten olej estrowo-PAGowy coraz bardziej mi się podoba (spalanie chyba ostro w dół zejdzie - zalałem kolejny litr tegoż w wersji 5w40 do maksymalnego wypełnienia układu smarującego i teraz jest max na bagnecie, jutro będę tankował, to się dowiem, jak to jest teraz ze spalaniem miejskim, ale już widać, że chyba pokonam magiczną granicę 20 litrasiów na setkę);
c) czas oczekiwania od zakupu do odbioru to max 3 dni;
d) no i - last but not least - kupuję na fakturę, więc odzyskuję z ceny pół VATu, a z 75% pozostałej kwoty dodatkowo mam "odzysk" w postaci 12% oszczędności na dochodowym i 9% na "ubezpieczeniu" zdrowotnym - więc efektywna cena końcowa nie jest już dla mnie taka kosmiczna ;
 
Do Laguny wleciał nowy zderzak I klapa bagażnika, jutro przegląd i można nabijać kilometry
20230115_130709.jpg
 
do auta z 2017r który jest w dieslu
moje auto jest w "garażu"... 🤣
Post automatically merged:

@ozzy1979 dużo załatwiania by zarejestrować jako zabytek ?
jak masz odpowiedniego gościa od papierów to jest to pikuś. Stopień trudności porównywalny ze zwykłą rejestracją. Teraz czekam na papiery na Golfa i kolejne auto będzie zabytkiem. A przyszły rok Honda pójdzie na żółte.
 
Dobrego szrota można po znajomości dopuścić do jazdy na bezterminowym przeglądzie.
 
moje auto jest w "garażu"... 🤣
Post automatically merged:


jak masz odpowiedniego gościa od papierów to jest to pikuś. Stopień trudności porównywalny ze zwykłą rejestracją. Teraz czekam na papiery na Golfa i kolejne auto będzie zabytkiem. A przyszły rok Honda pójdzie na żółte.
jak Ci sie uzytkuje zjta. Pare lat temu chcialem kupic to auto albo wlasnie 4.0 albo 5.2 tylko wymieklem bo nie znam sie na terenowkach
 

Attachments

  • IMG_20220310_082056.jpg
    IMG_20220310_082056.jpg
    4,4 MB · Odwiedzin: 72
  • IMG_20220310_082005.jpg
    IMG_20220310_082005.jpg
    4,8 MB · Odwiedzin: 75
jak Ci sie uzytkuje zjta.
Użytkuję 18 lat. Bardzo dobrze mi się spisuje. Przez tyle lat tylko rzeczy eksploatacyjne. W terenie, poza piaszczystymi, leśnymi drogami w Borach Dolnośląskich, nie używam. Generalnie złego słowa nie powiem. 4.0 nie brałem nigdy pod uwagę.
 
Auto z LPG nie ma raczej aspiracji zostać klasykiem. Chociaż jeśli znaleźć diagnostę dla którego instalacja nie jest istotną zmianą to pewnie i może xD

lol można mieć gaz w aucie na żółtych

 
Last edited:
W sobotę przegląd C4 przeszło bez najmniejszego problemu, a wczoraj wieczorem cyk mała niespodzianka... IMG_20230115_182806.jpg

Dziś już zakupione na próbę IMG_20230116_100857.jpg - mam nadzieję że przetwornicy nic się nie stanie, bo opinie w internecie względnie dobre, a cena bardzo dobra ;)
Jak się uda to wieczorem montaż :)
 
@ozzy1979 strasznie szanuję nietuzinkowe podejście do motoryzacji, także podoba mi się Twój garaż niezwykle 🙂 Obecnie chyba dzierżysz berło największej pojemności na forum, ale daj mi 2-3 lata i Cię zdetronizuję z moim 5.7 HEMI, bo już decyzja zapadła!

Wlałem dzisiaj uszczelniacz do chłodnic Prestone
Ok, zrobiłem już na tyle kilometrów, by wiedzieć, czy pomogło. Pomogło, przestało ubywać. Na tę chwilę nie widzę żadnych negatywnych zmian - temperatury płynów, ogrzewanie, klima. Żadnych osadów, farfocli, fusów w zbiorniczku czy pod korkiem. Jak to wygląda w chłodnicy/nagrzewnicy nie wiem, ale chyba źle nie jest, skoro Prestone poleca stosowanie profilaktycznie co zmianę płynu (kupili mnie tym).

Teraz zostaje obserwacja długoterminowa - na ile to jest trwałe i czy wymiana płynu będzie mieć na to wpływ. Dam znać, gdy coś się zmieni.
 
W sobotę przegląd C4 przeszło bez najmniejszego problemu, a wczoraj wieczorem cyk mała niespodzianka... View attachment 15043

Dziś już zakupione na próbę View attachment 15044 - mam nadzieję że przetwornicy nic się nie stanie, bo opinie w internecie względnie dobre, a cena bardzo dobra ;)
Jak się uda to wieczorem montaż :)
Kurcze, one sa slabe w kwestii zywotnosci.
 
Back
Top