Jak Ci Api nie odpowiada to kieruj sie norma ILSAC GF6.Mogę, ale lubię ACEA C2 bo to niskolepkościowe oleje w większości, na granicy SAE 30 i SAE 20. Odpowiadają mi. API SP+RC to już nie to samo
taki do kii tez powinien sie nadac
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notatka: This feature may not be available in some browsers.
Jak Ci Api nie odpowiada to kieruj sie norma ILSAC GF6.Mogę, ale lubię ACEA C2 bo to niskolepkościowe oleje w większości, na granicy SAE 30 i SAE 20. Odpowiadają mi. API SP+RC to już nie to samo
jak to rozumieć zależy ci na jak najniższym spalaniu czy może ochronie środowiska?Z mojego pkt widzenia - ostrzejsze wymogi dotyczące emisji (spalania)
Jedno wynika z drugiego? Nie da się mało emitować spalając dużo paliwa.
Wracając do tematu, znalazłem tego Eneosa X Prime 5W-30 na stronach azjatyckich Eneosa i ta jest oznaczony jako ACEA C3 więc raczej na pewno nie jest to olej dla mnie. Będę musiał jeszcze raz spróbować Ultra S.
Więc mam już zupełną pewność, że spokojnie mogę zalać ten olej do swojego diesla Hondy i to będzie mój następny.SP nad A5 ma przewagę dodatkowych testów na ochronę łańcucha i LSPI. Odpowiednikiem SP jest A7.
I tak, obniżone emisje to w zasadzie jedyna przewaga. Poza tym C2 jest odpowiednikiem C3 i API SN+RC. Generalnie jeżeli komis nie zależy na emisjach to lepiej wziąć SP albo SP+RC bo ACEA nie ma nowych norm low SAPS poza C6 które odpowiadają API SP. A C6 to SAE 20 więc nie każdemu będzie odpowiadać.
Test na utlenianie i osady? Ma, tylko nie jako pojedynczy, a sekwencję testów. CEC L-109-14 jest jednym z nich np.ACEA ma odpowiednik TEOST 33?
Jak najbardziej@Iron a jesteś pewien, że do diesla się nadaje?