Pytam które będą odpowiednie do mojego silnika bo nigdzie tak naprawdę nie zamieniają się dedykowane świece na świece irydowe. Nie wiem czy przerwa w świecy irydowej która ma jedną elektrodę musi być taka sama jak w świecy dwu lub trzyelektrodowej?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notatka: This feature may not be available in some browsers.
Znajdź mój post o irydach - gdzieś się tu produkowałem w tym wątku. U mnie w 3 pojazdach i generatorze prądu róznica od razu zauważalna. Nie wiem jak na lpg, bo nie mam, ale na benzynie znakomicie. Szczególnie amerykan to odczuł. Widać też po pomiarach wyładowania na świecy (w Golfie, na diagnoskopie), że faza przebicia występuje przy niższym o kilka kV, trwa krócej, a faza przebicia to najważniejsza z 3 faz powstawania łuku elektrycznego i o największej sprawności i największej oddawanej mocy.
Jeszcze nie jeździłem samochodem po wymianie świec, żona tylko odprowadziła go do gazownika. Dam znać za jakiś czas jak pojeżdżę nim trochę.Czujesz jakąś różnicę na tych irydach?
Oczywista oczywistość. Iskra jest mocniejsza, stabilniejsza i dłużej trwa.U mnie po montażu świec irydowych spadły obroty jałowe. Zacząłem szukać o co chodzi i okazało się że gdy praca silnika jest bardziej harmonijna to ECU może obniżyć obroty. Czyli proces spalania przebiega lepiej niż na zwykłych świecach.
W sumie macie rację.U mnie po montażu świec irydowych spadły obroty jałowe.