Wrzucałem test 95 vs 98 w temacie o benzynie właśnie na Audi S3, które miało 95 zalecane. Mustang ma 84KM (wersja EU, a 88 wersja USA) z litra to nie jest jakiś kiepski wynik, polift ma nawet 92KM. Zobacz ile mają Mazdy z stopniem 14:1 wcale nie jakieś kosmiczne wyniki z litra. Twoje BMW też ma okolice 90. W USA wcale nie są paliwa słabsze jest po prostu większy wybór od ichniejszych 85 oktanów do 94 oktanów czyli tak jak byś u nas na stacji miał wybór od RON 90 do RON 100. Tam jest po prostu inny rynek.
I ma prawie 100KM z litra N/A i daje radę na 95, mój RS w serii miał 95 i 98 na wlewie, nie widziałem różnicy miedzy 95 i 98 po prostu po Stage 2 na prawie 160KM z litra dla świętego spokoju lałem Vervę
Pisanie w dzisiejszych czasach, że w PL premium 98 to jest tak jak na zachodzie 95, a nasze 95 to już woda w ogóle i generalnie nic nie trzyma parametrów to głupie powielanie mitów, całkowicie bezpodstawnych. Widziałem kilka kart pb i on i zawsze liczna oktanowa lub cetanowa była o te kilka dziesiątych wyższa niż wymagana, dla bezpieczeństwa, zdarzało sie nawet 95 o LO 96,3 z orlenu. To samo tyczy sie 98 - nigdy mniej nie było
Ja jak kursuje wakacyjne czy czasem służbowo jadę a nie lecę co Szwajcarii też nie widziałem różnic, a tankowałem chyba we wszystkich krajach na trasie. Paliwa jak paliwa, wszystkie muszą spełnić tą samą normę. Może gdzie na stacji krzak zdąży się jeszcze oszukane, w końcu inspekcje wykrywają jeszcze jakieś stacje które oszukują na paliwie. Ale wlasnie oszukane, a nie gorsze.
Co do mocy z litra to co wy się tu jakimiś S3 i Mustangami przerzucacie? KIA Stonic ma 120 koni z litra A Fiat 500 105 koni z 0,9 I dwa cylindry. Co prawda sprężanie 10:1.
Wszystko spoko tylko to auta z turbo w takim razie Merc A45S AMG ma 210KM z litra, a Mustang z seryjnym doładowaniem 150KM z litra Zarówno 5setka jak i kijanka w wersjach N/A generują zawrotne 70KM z litra
Co do benzyny jak wymontowałem filtr auta sprowadzonego z francji to wygladał tragicznie, jak latałem na Vervie wyglądał jak nowy.
Nie wiem co znaczy niewłaściwa obsługa gdy producent nie podaje w instrukcji co ile wymieniać ów filtr, a w większości nowych auta taki filtr wbudowany jest tylko w pompę paliwa i nawett możliwości wymiany nie ma. Nie wiem może poprzedni właściciel RS źle pistolet na stacji trzymał i o taką obsługe chodzi?
Też mam zintegrowany i serwisówka nie przewiduje wymiany. Ale dowiedziałem się przed chwilą, bo byłem pewien że jest normalny Szkoda, że nie ma żadnego okienka inspekcyjnego
A ile miała Meganka jak ja kupiłeś? Na francuskim paliwie akurat nie jeździłem, chyba że paliwo w Genewie z Francji sprowadzone. Ale nie sądzę, żeby były aż takie różnice jakościowe między ich i naszym. Prędzej jakiś dindu-nuffin pod Paryżem chrzcił
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.