Zielony34
Użytkownik
- Samochód
- Renault Laguna II PH II 2.0 F4R 714 135KM + LPG Zenit Blue Box rev.4\Honda CBF600S
przypomniałem sobie początek narodzin rosyjskiego klubu naftowego w 2007 roku. W tamtym czasie wierzyliśmy też w oficjalne aprobaty
Zastanawiam się, gdzie leży granica między marketingiem, a pychą w Twoich wypowiedziach. Bo Nadal nie rozumiem, dlaczego mam wierzyć marce Extreme, zamiast ACEA\API, ale w szczególności ACEA, gdyż jesteśmy w europie. Może w takim razie, przyjdźcie za 12 lat i pokażcie, że wszyscy się mylili i teraz Wy, jako Extreme dajecie certyfikaty przewyższające ACEA
marka EXTREME w Rosji jest popularna właśnie dlatego, że profesjonaliści nie mają pytań o nasze oleje nikt nie pyta o przyjęcie oficjalne
Ale nie jesteście w Rosji. Darować też sobie mogłeś pokaz nowych opakowań, bo tutaj niewiele osób [może poza zupełnie nieobeznanymi w temacie] kupuje olej za wygląd, takie rzeczy na FB. Nas to średnio interesuje, jakie opakowania przygotowaliście na jesienny pokaz mody.
Poszliście w mieszaniny PAO\Ester\POE bo doskonale wiecie, że to się będzie sprzedawało, bo wiele osób nie interesujących się środkami smarnymi, kupuje oczami, w szczególności krzykliwymi napisami na butelkach, oraz dla części forumowej, analizami robionymi po różnych laboratoriach. To jest marketing, nie próba przewrotu na rynku. Nie próba uświadamiania, czy realnego zapotrzebowania na rynku.
Jeśli kpisz z API i ACEA to po co stosujesz gotowe pakiety opracowane aby spełniać ich wymogi w oparciu o ścisłe receptury i mieszanki narzuconych olejów bazowych?
Stawiam tezę, że nadal nie wiedzą, co robią. Bezpieczniej jest zatem kupić pakiet certyfikowany [szkoda, że pod VHVI] i próbować to w skuteczny sposób połączyć na dłuższą metę w skuteczny produkt. Nie tędy droga.