Karopir
Użytkownik
@xpl1337 u mnie w połączeniu z krótszym dyfrem niż seryjny, sytuacja wygląda tak, że mogę wrzucić 3, ruszyć z tego biegu i cały czas na nim jechać, a dopiero jakbym chciał jechać szybciej niż 120 to bym musiał wrzucić wyższy. W praktyce jak się jedzie w trasę to się wrzuca 5 przy 65 km/h i zapomina się, że istnieje coś takiego jak skrzynia biegów. Jedynie jak ktoś mnie denerwuje na trasie albo wyprzedzam co chcę zawsze zrobić jak najszybciej to przerzucam na 3 i z 90 km/h robi się 120 km/h w mgnieniu oka, potem zwykle zapinam od razu 5. Szczerze to jak mam ten samochód już 3 lata, to na autostradzie 4 wbiłem tylko chyba z 5 razy, bo zawsze szybko się włączam do ruchu z 3 i wbijam 5