Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notatka: This feature may not be available in some browsers.
Nie strasz mnie. Porobiłem i teraz co chcę to myć samochód. I cieszyć się bezawaryjną jazda@wuwok też tak niedawno pomyślałem, a potem musiałem wymienić pompę wody...
potem świece,
teraz muszę wymienić wentylator nawiewu, ogarnąć podstawę filtra oleju, wymienić śruby mimośrodowe w tylnym zawieszeniu, wymienić pokrywę zaworów i zmienić koła.
@MelMC poliuretany mają taką zaletę, że kupuje się je raz i nie trzeba wymieniać.
Miałem różne poli w różnych autach, niektóre skrzypiały, niektóre nie, obecnie mam strongflexy z przodu i na szczęście też nic nie skrzypi, ale to nie daily więc nie ma tak częstego kontaktu z woda żeby wymyć smar.u mnie trzy lata spokój, nic nie skrzypi.
Właśnie jeżeli, tylko kto zakłada "seryjną" twardość? Do większości aut są minimum kilka ShA twardsze, a nie którzy pakują najtwardsze betony jakie znajdą i zawieszenie przestaje pracować na "gumie" a zaczyna na spawie...Nie wiem jakim cudem miałoby urwać spaw w zawieszeniu, jeżeli twardość jest taka jak oryginalnej tulei.
Ja kilka lat temu posadziłem dyfer, skrzynie i silnik na poli, 5min po odpaleniu silnika je wywalałem... Może do upalacza by się nadawało, ale komfort jazdy żaden. Od tamtego czasu tylko wahacze, wózek, stab. na poliTylko dyfer siedzi na zwykłych tulejach, a wahacze itd. poli.
ja, jedynie na przednim wahaczu mam jakieś twardsze, ale nie jakieś hardcorowe. Trzeba dobierać z głową te elementy. Ciekawe jak te poliuretany mają się do kinematyki zawieszenia. Ja jednak wybrałem je przede wszystkim ze względu na trwałość, bo auto jak na osobówkę to jest użytkowane w dość ciężkich warunkach. (Nierówna nawierzchnia pokonywana codziennie co najmniej 2 razy z prędkością wyższą niż seryjne zawieszenie by wytrzymało).kto zakłada "seryjną" twardość?
u siebie mam seryjne gumy na tych elementach i dodatkowo na stabilizatorze. Na stabie ze względu na cenę, uznałem, że na poli wiele tam nie zyskam, a kosztuje dużo więcej. Ogólnie wymieniam elementy kiedy przychodzi na nie czas i jak można i ma to sens zakładam poliuretan. Poduszek skrzyni i silnika jeszcze nie ruszałem, bo są ok, a tylny wózek został obejrzany i zostały wymienione tuleje dyfra.posadziłem dyfer, skrzynie i silnik na poli