Ale gówno na BP, zalane 50l standardowego ON i 2,3jtd gasło przy -18C do momentu aż nie dostał podgrzanego w filtrze paliwa. Filtr paliwa wymieniony miesiąc temu.
Nie tylko Bp, w wątku dodatki jest więcej zamarzniętych i to przy -9 a tankowali na lotosie arktyczne niby .
O paliwo trzeba zadbać przed mrozami , a sama wymiana filtra nie wystarczy , należało pozbyć się wody z baku i przewodów , pisałem wam kiedyś o skuteczności kleen flo dodatek wielofunkcyjny , ale wolicie testować modne siuwaksy to teraz macie a winę zwalacie na paliwo.
@SmartCheetah - w wypadku diesla nawet minimalne różnice w liczbie cetanowej mogą znaczącą zmienić pracę silnika. W sensie - paliwo nadal będzie działać prawidłowo, ale już "stuk" będzie inny. Benzyna jak ma 95 to ma 95 i różnic nie będzie chyba że paliwo w ogóle nie będzie spełniać norm, będzie chrzczone czy coś.
Diesel ma tutaj gorzej
to zależy :
jeśli gość ma wyciszona furę to nie usłyszy różnicy dźwięku silnika na dobrej i gorszej Benie .
Jeśli ma V6 300 koni też nie poczuje różnicy w mocy.
Nowe silniki mają szereg czujników i same się nastawiają kombinując zapłonem idzie to wyczuć
Tymi maluchami łatwo wyczuć co się tankuje.
Lotosa nie tankuję wcale
Orlen verva - jest moc , zbiera się , ale robi to głośno i zawsze powyżej 0.5 L większe średnie wychodzą.
Bp Ultimate zbiera się i robi to ciszej oraz mniej spali .
Schella raz zatankowałem i myślałem , że mnie szlag trafi , Buczał w tłumik i jakby przyczepę zapią , a spalanie w trasie z 6,3 skoczyło na 8L średnia po 250 km - może to jedna stacja tak miała .
Najlepiej Schell v- power w Niemczech , drogi ale ten silniczek ciągnie już od 2 tys żwawo wkręcając się na obroty , też Esso power dzisiaj cena 1,45€ za litr .
@ Yersey admin , można zrobić analizę paliwa ?
Może przywiozę z Niemiec próbki i porównać je do naszych ?
Wysłane z mojego ASUS_X00TD przy użyciu Tapatalka