Panowie ten temat chyba najbardziej pasuje. Co dziś zrobiłem? Przypadkowo w pośpiechu dodałem olej 5W30 do silnika pełnego 5W40. Dolałem może ze 150ml. Można spać spokojnie?
Ja może nie dziś, ale wczoraj wieczorem zacząłem diagnozować Audi, bo przy prędkościach autostradowych + (oczywiście na niemieckiej autostradzie) nie przyspiesza jednostajnie. Po logach okazało się że zapłon i paliwo bez problemów i problemem jest sterowanie turbo, w weekend posprawdzam podciśnienia a jak tam będzie szczelnie to eNka będzie do wymiany, mam nadzieje że pomoże
Wyczyściłem i ustawiłem dysze spryskiwaczy po pewnym czasie robią co chcą. Dłuższą chwilę to zajęło, bo w foce są dosyć daleko od szyby i było albo za nisko, albo "polewaczka" .
Co do wycieraczek to płaskie na zaczepie A - nakładane na bolec, mam aktualnie Negotti jako tani eksperyment i są ok. Nie przeskakują, ścierają bez zastrzeżeń.
No to ja się dzisiaj pochwalę co zrobiłem.
Wymiana oleju w 1.8t na eurol sl 5w40 oczywiście poprzedzona płukanką k2
Filtry oleju oraz powietrza z filtrona.
Stary zlany olej to 5w30 specol gold z nalotem 4kkm.
A ja kupiłem sobie odkurzacz piorący i wreszcie będę mógł porządnie zadbać też o wnętrze rydwanu.
Za godzinkę uderzam i nie mogę się doczekać aż wypucuję alcantarę i podłogę jak należy.
Zapas kosmetyków do lakieru też uzupełniony ale muszę poczekać z myciem karoserii bo mi rurę wywaliło na podwórku
Może nie dziś, a wczoraj wieczorem wyjąłem dolne wahacze z audi na zmianę tulejek gdyż po 20 latach, kołach 19 i dłuzszym epizodzie na gwincie wszystkie tulejki są zerwane. Z racji tego, że wahacze mam wyjęte, a sworznie mają też po 20 lat, myślę, aby uzupełnić im trochę smaru. Co myślicie aby im tam "podać" normlany ŁT43? Czy może lepiej coś innego?
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.