STREAM-HD
Użytkownik
- Samochód
- VW Passat B5FL 1.9 TDI-PD
możesz to opatentować powaga teraz wiadomo ile zdzierają producenci płynu do czyszczenie EGR
Ok, dzwonię do Ludwika, żeby sprzedali mi na własność formułę płynu do szyb kominkowych
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notatka: This feature may not be available in some browsers.
możesz to opatentować powaga teraz wiadomo ile zdzierają producenci płynu do czyszczenie EGR
Wiem ,wiem masz naj naj.. benzynę. Wiadomo że dziś pali mało, ty nic nie robisz. Gdy zmienisz samochód to może się okazać coś wręcz przeciwnego Do tego tak nudno, siedzieć czytać i w sumie...nie masz co napisać. No chyba że podniesienie wycieraczek to coś ciekawego, ekscytującego Masz idealny samochód i gratuluje. Ja tam lubię mojego klekota. To że mogę czasami coś w nim pogrzebać. Nawet teraz zabawa z akumulatorem. Tak, zabawa która daje wymierne korzyści z nauką na przyszłość . To jak z dpf, kupiłem to jeżdżąc na miejscu wypalał się mi się często. Każdy ze znajomych mówił że należy usunąć. Teraz się wypala miedzy 350-450. Satysfakcja bezcenna. Żonka ma benzynę i patrząc to ma samochód jak twój, wsiada i jedzie A u mnie to różnie bywa Z tym że ja rocznie zrobię samym klekotem około 20 tyś a ona 3 tyśA ja nic nie muszę kupować , widzisz .
Założyłem na szybę mate srebrna i tyle zabiegów, są, podniosłem wycieraczki .
Oglądam świetny serial Krzemień na YT jest kanał polska , film z napisami .
Wysłane z mojego ASUS_X00TD przy użyciu Tapatalka
Wystarczy, że zacznie brać olej w sporych ilościach. Same dolewki potrafią irytować. Wiem coś o tym...Gdy zmienisz samochód to może się okazać coś wręcz przeciwnego
Mając diesla z przebiegiem około 200tyś dobrze coś samemu umieć i chcieć zrobić przy samochodzie. To wiele ułatwia w użytkowaniu.
Dokładnie.. z tym im tańsze autko tym szybciej coś do roboty. Ja miałem 160 tyś oryginalnego nalotu. Do wymiany było- świeca żarowa szt1 [wymieniłem 4] amorki przód [poszły 4] klocki, tarcze tył [tak samo wymiana przód, tył] i pompa wysokiego ciśnienia już delikatnie się pociła [nowe uszczelnienia weszły] I teraz albo kupiłem wadliwy egzemplarz albo jestem realista. Zaleta że części tanie. I panowie...to mój punkt widzenia. Robiąc teraz z samochodem wiem że 100 tyś następne powinny części wymienione wytrzymać. Zony samochód mnie nauczył jednego. Nie czekać do ostatniej chwili z naprawą, zrobić od razu i dzięki temu się stanu technicznego samochodu nie zapuszcza.200 000 km to dopiero dotarty w Aurisie oprócz opon, oleju, klocków, tarcz i dpf po 300 000 km amortyzatory do wymiany. Zależy od modelu, oryginalności przebiegu i rodzaju użytkowania.
Chyba każdego użytkownika silnika z bezpośrednim wtryskiem to czeka. Ale widzę że nie wyglądało to tak źle. Pierwsze modele tsi zdecydowanie bardziej „zabijały” się nagarem. Też będę musiał u siebie to kiedyś zrobić aktualnie mam 72tys przebiegu.Zabrałem się dzisiaj za czyszczenie kanałów dolotowych w moim Golfie 1.4 tsi.
Miałem Aurisa d4d nowy salonówka wyprodukowany w Japonii. Najgorsze i najdroższe auto pod względem awarii do 4 lat i przebiegu do 90 tys200 000 km to dopiero dotarty w Aurisie oprócz opon, oleju, klocków, tarcz i dpf po 300 000 km amortyzatory do wymiany. Zależy od modelu, oryginalności przebiegu i rodzaju użytkowania.
Wadliwy egzemplarz Trzeba jednak oceniać dużą flotę. Ten o którym pisze od 0 do 350 000 km praktycznie bezawaryjnie.Miałem Aurisa d4d nowy salonówka wyprodukowany w Japonii. Najgorsze i najdroższe auto pod względem awarii do 4 lat i przebiegu do 90 tys
1) kolumna ukł kierowniczego(straszne stuki)
2) łożyska skrzyni biegów (huk nie do wytrzymania)
3) webasto fabryczne (wylewało sie paliwo )
4) stanęły hamulce tylne (puściły jakieś usterki)
5) wymian obicia przednich foteli wyglądały jak by miały 1mln km