• Ponieważ będę musiał zrekonfigurować serwery przez najbliższe parę dni możliwe są przerwy w funkcjonowaniu forum.
  • Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

Co zrobiles/as przy swoim aucie ?

  • Thread starter Deleted member 925788
  • Start date
Tylko kuniami pod maską można się pochwalić. Na światłach pokazać pazur. Hamowania już tak nie widać. Nikt nie pyta o wielkość tarczy hamulcowej a o konie pod maską :)
Zakładam że tu ludzie na forum są bardziej świetli to choć zawieszenie ,hamulce mają sprawne. Bo widziałem pare samochodów po agrotuningu i fakt jeden. Tylko kunie i spoilery się liczyły. Raz moto się ścigałem na zakopiance z Subaru. Facet miał moc jak i obniżone zawieszenie. Pięknie mu to szło. Czerpał zabawę z tego. Bawiliśmy się ale nie zajeżdżał drogi, miał gostek klasę w tym samochodzie :)
 
Last edited:
A ja nakleiłem nalepki "Angles Morts ". Żabojady sobie wymyśliły, że z takimi nalepkami będzie mniej potrąceń pieszych i rowerzystów. No nie wiem czy to zadziała. Kara za brak nalepek - 750 euro. Przepis został zaskarzony do komisji europejskiej przez organizacje transportowe m.in. IRU czyli ta od TIR. Na razie dali 3 miesiące vacatio legis jakby.
Imho niech francuzy sobie kleją ale auto ma być wyposażone tak jak wymaga tego kraj rejestracji więc czemu ja też muszę?
20210206_215532.jpgScreenshot_20210109-152835_Chrome.jpg
 
Niewielka różnica - Angles morts -martwe punkty
 
Baba, jak to baba (Astra) dostała nowe buty ;)
 
Ja dolałem płyn do spryskiwaczy i w przyszłym tygodniu wlatują nowe tuleje tylnej belki Febiego.
 
Ładuje akumulator na maxa. Testuję dziś zakupione Noco.
 
W poniedziałek będziesz odsyłał
 
Zabrałem się dzisiaj za czyszczenie kanałów dolotowych w moim Golfie 1.4 tsi. Od nowości nie było to ruszane, obecny przebieg 108 kkm. Poczyniłem kilka fotek z zabiegu, sami zobaczcie.
20210212_094137.jpg20210212_095309.jpg20210212_115407.jpg20210212_124322.jpg

Po zdjęciu kolektora ukazał się taki widok:

2021-02-12_12-24-54-06.jpg2021-02-12_12-25-41-00.jpg2021-02-12_12-26-02-60.jpg2021-02-12_12-26-08-72.jpg

Potrzebne było:
- butelka Moje Auto EGR/Turbo Cleaner z atomizerem (zużyłem połowę)
- puszka Moje Auto EGR/Turbo Cleaner w sprayu (zużyłem ok 3/4)
- puszka Brake Cleanera w sprayu (zużyłem połowę)
- pistolet do przedmuchiwania i przyrząd do wymiany płynu hamulcowego wykorzystany jako odsysarka rozpuszczonego syfu
- narzędzia typu zagięty drut, szczotka do butelek, wycior, szczoteczka do zębów
- nowe uszczelki kolektora ssącego
- pół litra płynu chłodzącego G13 (w kolektorze jest wodny intercooler)
Efekt końcowy wygląda tak:

2021-02-12_15-54-57-78.jpg2021-02-12_15-55-17-46.jpg
Post automatically merged:

Nie zmieściły się fotki, to tylko dokończę, że chemia fajnie rozpuszcza ten nagar, aż się gotowało

20210212_144118.jpg

Narzędzia użyte do szorowania i kończymy robotę. Zmiany? Są odczuwalne, wcześniej na postoju przy ok 2 krpm silnik wpadał w delikatne wibracje, teraz nie czuję. Dziękuję za uwagę.

20210212_160658.jpg20210212_155825.jpg20210212_155740.jpg
 
Last edited:
Pogadamy w poniedziałek
 
@Kaczorek79 Zawory dolotowe dziwnie czyste jak na bezpośredni wtrysk.
 
@jerseyAdmin Aż takie czyste nie były. Próbowałem najpierw na sucho drapać te kanały, to się tyle gruzu zeskrobało, że nie było widać zaworów w ogóle. Zdjęcia tego nie oddają. W tsi ea211 jest dobrze rozwiązana odma i nie biorą przez to tak oleju dolotem, ale jednak przebieg swoje zrobił. W BMW f20 1.6 T czyściłem przy ponad 130 kkm, wyglądało podobnie, ale nie mam pewności, czy ktoś wcześniej nic nie robił, bo auto miało dwóch właścicieli przede mną. Teraz się zastanawiam, czy mogę jakoś zadbać, aby nie zarosło na nowo, myślę nad zastosowaniem preparatu LM wstrzykiwanego w dolot co około 18 kkm, czyli co drugą wymianę oleju. Mam dobre miejsce do aplikacji, wystarczy wyjąć czujnik ciśnienia w kolektorze i można bezpośrednio pod kanały dolotowe wprowadzić sondę z pianką.
 
Jeśli chodzi o czyszczenie olejowo sadzowych spraw - polecam Ludwik do szyb kominkowych. Kosztuje 6zł - 10 zł i naprawdę działa.

EGR i kolektor ssący po czyszczeniu
Nie wiem gdzie mam foty przed czyszczeniem ale wiadomo jak to wygląda w 1.9 TDI gdzie odma puszcza olej w układ. Olejowo nagarowe bagienko na ścianach.


 
bardzo ładnie wyczyszczone 👍
możesz to opatentować powaga teraz wiadomo ile zdzierają producenci płynu do czyszczenie EGR 😁
 
Ładuje akumulator na maxa. Testuję dziś zakupione Noco.
A ja nic nie muszę kupować , widzisz .
Założyłem na szybę mate srebrna i tyle zabiegów, są, podniosłem wycieraczki .
Oglądam świetny serial Krzemień na YT jest kanał polska , film z napisami .

Wysłane z mojego ASUS_X00TD przy użyciu Tapatalka
 
Back
Top