Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notatka: This feature may not be available in some browsers.
A mnie ciekawi ten pobity Vmax. Takie 2.0 TGDI ma chyba Vmax ponad 200kmh więc nie łatwo tu o spektakularne poprawy po zastosowaniu dodatku. Po za tym silnik 20kkm dopiero się ułożył, a może jeszcze układa więc przypisywanie ewentualnego wzrostu Vmax dodatkowi AR jest troche na wyrost.pobity Vmax
Tutaj bardziej chodzi, że przy tak "cienkim oleju", samochód jest eksploatowany z wykorzystaniem pełnych parametrów, czyli równo dostaje w p... - po zaworach.Ja słynę z tego, że nie umiem czytać ze zrozumieniem ale tak to odebrałem: obniżenie HTHS o 0.3 + dodatek AR9100 spowodowały, że m.in. Vmax został pobity
Tak, podejść było wcześniej kilka do Vmax i na różnych 0W20 C5 czy A5 było to samo dokładnie przy różnych przebiegach silnika.Ja słynę z tego, że nie umiem czytać ze zrozumieniem ale tak to odebrałem: obniżenie HTHS o 0.3 + dodatek AR9100 spowodowały, że m.in. Vmax został pobity
Lepiej niż zddp i inne tradycyjne dodatki, które mają temp aktywacji ok 50C. Nano smaruje nawet na zimnoNo tak ale tak jak wcześniej wspomniał @wlyszkow 70% zużycia jest podczas zimnych startów więc pytanie jak ar9100 zabezpiecza przed tym.
Tez ciekawi mnie różnica między startami z różnymi temp. początkowymi (-5,0,10,20 st C).
Myślę że tu jest klucz jeśli chodzi o zużycie metali.
Pomysł miksu zrodził się ponad 5 lat temu do ekstremalnych obciążeń i okazało się, że osiągi były nawet lepsze niż przez lata stosowania AR9100 przez ten zespół.A jak wypada czyste 9200 v2 w stosunku do tego racingowego miksu z 9100 i co ten mix w sumie daje?