Wątpię, raczej wyczaił 1 spaloną multimetrem czy tam żarówką i wymienił 1. Ale wolę wymieniać takie stare fabryczne, bo są prawidłowo dokręcone, niż odkręcać po kimś, jak je dowalił.Myślę że poszły łatwo bo ten żyd przed tobą je odkręcał
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notatka: This feature may not be available in some browsers.
Wątpię, raczej wyczaił 1 spaloną multimetrem czy tam żarówką i wymienił 1. Ale wolę wymieniać takie stare fabryczne, bo są prawidłowo dokręcone, niż odkręcać po kimś, jak je dowalił.Myślę że poszły łatwo bo ten żyd przed tobą je odkręcał
Wlasciwie chyba jedyny kanal na yt, gdzie można obejrzeć dobrze przeprowadzone testy oswietlenia.Lubię go oglądać, bardzo fajne i merytoryczne filmy, polecam wszystkim, również dzieciom.
Dokładnie tak miałem z UFI który teraz siedzi w 406. Przy następnej wymianie leci również rozrząd i mam nadzieję że jakieś sensowniejsze turbo, a później luźniejszy dolot Żeby nie robić offtopu - dziś byłem u Pana Diesela na ostateczny wyrok dla Almery - pompa CR. Dopiero co był temat Delphi przy 247k, a tu jest 214, problemy zaczęły się przy około 188k, a ostatnio tylko nasilały. Jeśli to kogoś interesuje to mogę opisać problem i aktualne potencjalne rozwiązanie, ale jestem z nim umówiony dopiero na 18 stycznia na robotę.Ciężko go było osadzić w puszcze dolotu
Znajdź sobie wzór na moc dla DC i pomyśl dlaczego piszesz debilizmy...Jaśniej swiecą, bo żarnik ma większy opór i mocniej się żarzy