Biorąc pod uwagę że te badania były wykorzystywane w marketingu ich podważanie jest raczej rozsądne Podobnie jak "naukowo potwierdzone usuwanie 98% bakterii wiecej" i podobnych.
Co do samego badania to ok, rozumiem zależność, minus pisania na tablecie w locie że się część tekstów przegapia
Myślę, ze daleka droga miedzy wrażeniem swoich wątpliwości co do wyniku na podstawie kilku rożnych badań, a zarzucaniem komuś kłamstwa. Dziwne jest też to, że nie można publikowac dobrych wyników oleju X ale można publikować kiepski wynik oleju Y.
Testy robią na zewnątrz i nie znam danych, które świadczą że są nieprawdziwe.
Zgadzam się natomiast, że porównanie Mobila EP w stawce do swoich flagowych produktów a nie budżetowych było tendencyjne.
Przecież masz analizę na pierwszej stronie bo rozmawiamy wtemacie konkretnej analizy Amsoila AEL z 1.2 TSI.
Myślę, ze daleka droga miedzy wrażeniem swoich wątpliwości co do wyniku na podstawie kilku rożnych badań, a zarzucaniem komuś kłamstwa. Dziwne jest też to, że nie można publikowac dobrych wyników oleju X ale można publikować kiepski wynik oleju Y.
Amsoil przedstawia na swoich www. analizy porównawcze swoich olejów i innych firm konkurencyjnych i były jakieś sprawy sądowe? Tam są porównywane tuzy takie jak Mobil,Pennzoil, Chevron przecież...
Amsoil przedstawia na swoich www. analizy porównawcze swoich olejów i innych firm konkurencyjnych i były jakieś sprawy sądowe? Tam są porównywane tuzy takie jak Mobil,Pennzoil, Chevron przecież...
Amsoil przedstawia na swoich www. analizy porównawcze swoich olejów i innych firm konkurencyjnych i były jakieś sprawy sądowe? Tam są porównywane tuzy takie jak Mobil,Pennzoil, Chevron przecież...
Valvoline to im pewnie wysłał flaszkę w prezencie. Bo tani Synpower 5w30 wypadł w tych testach "extremalnych" tak dobrze jak Amsoil SS za 3 x tyle
Ale temat raczej nie o tym mnie bardziej zastanawia to o czym pisałem. Jak ocenić zdatność oleju na podstawie analizy UOA? Podałem przykład Castrola po 30K km którego analizę wklejałeś i Amsoila AEL z tego tematu. Czy oleje w swoich zastosowaniach dały rade czy nie? Według twojego opisu Castrol po 30K km rady nie dał ze względu na stosunek TBN i TAN z czym bym się zgodził jednak uważam, że jak na 30K km nie wypadł źle. Tutaj mamy Amsoila po 13K km stosunek TBN do TAN podobny czyli wnioskować by można, ze to też już kres dla tego oleju?
Dla mnie jest to jednoznaczne. Kwestia też warunków użytkowania itd.
Ale kwestia zużycia to jedno ale drugie że olej nie ma już zasadowości więc nie spełnia też swoich innych funkcji, a to z kolei prowadzi potem do wzrostu lepkości, żelowania itd. Swoją drogą tam pisałem o jej zwiększeniu.
Nie zakładam że AEL zawsze da radę ale to chyba jedyna dziwna analiza tego oleju jaką kojarzę. Tutaj był mocno utleniony, także nitracja wysoko więc coś dostał z paliwa prawdopodobnie. Skład dodatków też wygląda inaczej niż czystego oleju więc coś się w tym silniku działo intensywnie.
Trudno porównywać wprost analizy z różnych silników, bywa że nawet auta z takimi samymi silnikami są inaczej użytkowane itp. Znam ludzi, którzy badają olej z każdej wymiany i widzą jak oleje się u nich spisują, dodatki itd
Ja nie porównuje jednej do drugie, a jedynie zastanawiam się czy oleje w swoich zastosowaniach dały rade. Właśnie jak to odczytać aby właściciel po zmianie oleju na inny mógł to sobie jasno porównać. Jak teraz zmieni na SS to znów nie porówna bo inną metode dla TBN musi stosować. Do tego zmierzam aby odnieść jeden olej do drugiego nie znając tajemnic receptury.
Właśnie wątpliwości też mi się pojawiły po tym jak zważyłem, że Blackstone TBN powyzej 1.0 uważa za ok i przy wyniku 2.5 sugerują zwiększenie interwału. Jak to się ma do TAN gdzie jest ta "umowna" granica?
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.