• Ponieważ będę musiał zrekonfigurować serwery przez najbliższe parę dni możliwe są przerwy w funkcjonowaniu forum.
  • Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

Archoil AR9200V2

Jeśli nowy olej jest bez dodatku już to warto dodać 9200v2. Dodatki serii AR9000 stosujemy do każdej wymiany oleju
Czyli jeśli nawet Xado ma niby działanie na 100 tys km to śmiało można zalewać 9200? Dzięki
 
Mam pytanie (raczej handlowe..) - Czy dostępny obecnie AR9200v2 u sprzedawców na wiadomym portalu.., to już na pewno nowa wersja "LL" ?
Pytam bo swojego czasu te nowe były (z tego co pamiętam..) tylko w puszkach.., a tam są na zdjęciach tylko opakowania plastikowe buteleczki..
Jedynie u Dystrybutora są fotki z puszkami..
 
Jeśli gdzieś jest w butelkach plastikowych jeszcze 9200v2 to nie jest to obecna wersja LL
 
No to wychodzi że na All...., wszyscy oferują jeszcze tylko tą starą wersję..
 
Być może masz rację.., ale w tym wypadku to wstawiając zdjęcie starej wersji sprzedawca sam sobie "strzela w kolano.."
Bo nie każdy chce dociekać i sprawdzać, tylko patrzy i kupuje lub nie..
 
Last edited by a moderator:
Jeśli gdzieś jest w butelkach plastikowych jeszcze 9200v2 to nie jest to obecna wersja LL
Cześć, mam pytanie dodałem ar9200v2 LL jakieś 3tyś km temu, mało jeżdżę, ale mija rok od wymiany oleju, czy nie za wcześnie będzie wymieniać olej po zalaniu? Po jakim przebiegu mogę stosować racjonalnie drugą dawkę, czy faktycznie jest on taki dobry w zabezpieczeniu przed korozją? czy poleciłbyś jakiś lepszy środek. Dzięki.
 
Last edited:
O korozji możesz zapomnieć a jaki olej stosujesz? Szkoda wylać 9200v2 po 3kkm.
 
Eurol Superlite 5W40 który ma może 5tyś km/ rok czasu.
 
@Gdybyk proponuję zatem "dojeździć" do 8 tysięcy km. O ile auto nie jeździło tylko na maksymalnie krótkich dystansach to chyba nie powinno się nic stać
 
Pytanie do @wlyszkow który z dodatków lepiej dodać do manualnej skrzyni biegów JH3 (Renault), AR9100 czy AR9200? Chciałbym poprawić wchodzenie biegów. Zalany jest Elf NFJ.
 
Dzięki panowie za radę, tak też uczynię tym bardziej że interwał w peugeocie moim jest co 2lata, lub 20tkm, to i tak się jeszcze załapie na ten "wcześniejszy"...

@wlyszkow . Czyli ar9200v2 jest bardziej zawiesiną w oleju, o ile mogę użyć takiego określenia niż robi jakąś specjalną powierzchnię na elementach? Po jakim przebiegu on się adaptuje na 100%.
 
Pełne działanie jest po 1000km. Na metalu odkłada się ile potrzeba, zależy od silnika i stylu jazdy. Ochronę antykorozyjną daje szybko i na długo i nie tylko tam gdzie odłoży się nano.
 
wlyszkow,

czy zastosowanie AR9200 v2 razem z AR2300 ma sens?

EDIT: już znalazłem odpowiedź w tym wątku że nie ma sensu.

Szkoda, bo silnik nie był nigdy płukany, a świecąc latarką przez wlew oleju widać w nim sporo brudu, więc chciałbym zastosować 2300. Pompa oleju jest w tych silnikach wrażliwa na brud, więc chciałbym wyczyścić silnik na dobre.

Jednocześnie ze względu na wrażliwe panewki i wał korbowy (2.7 HDI) chciałbym wlać 9200v2.

Chyba, że jest jakaś inna płukanka typu "soft", którą będę mógł zalać do nowego oleju razem z 9200? Następną wymianę planuję za 8 tysięcy.
 
Last edited:
Z tego co wiem najpierw czyścimy, a potem 9200V2. Po 2300 płukał będziesz, a to usunie 9200, nie wszystko ale jednak. Kolega pisał 9200 do czystego silnika.

Jeśli nie płukany, to wlewanie w tym stanie 9200, to strata kasy. Pytanie czy "soft" w tym terenie sobie poradzi, czemu nie następca od Oilem LL .
 
Last edited by a moderator:
Back
Top