Z całym Szacunkiem dla Moderacji i innych uczestników Tego szczerze Zacnego i generalnie merytorycznego forum...@BPG, takie pisanie, że coś ci się wydaje, mija się z celem.
Jakieś owe pomiary by się przydały.
Jak Moderacja wie najlepiej jestem tu "świeżak", ale czegoś nie rozumiem...
Czytając różne wpisy na Tym Forum niejednokrotnie miałem wrażenie poparte moim doświadczeniem życiowym i rozumieniem języka pisanego- a nie badaniami, że one nic nie wnoszą, że odbywa się niejednokrotnie jałowe szabelkowanie, niczym kręgu wzajemnego uszanowania...
Panie Moderatorze-jakie badania???? 90% wpisów nie jest oparta na żadnych badaniach. Nawet przyglądając się historii wpisów Specjalisty i zarazem Przedstawiciela AR widać jak na dłoni-co jest bardzo pozytywne- jego merytoryczny w temacie rozwój. Ok, musi tak być skoro jest sprzedawcą i chwała mu za to!!!
Gdy zwróciłem uwagę na merytoryczny błąd Kolegi odnośnie rozumienia podstawowego pojęcia hamowania silnika i wpływu na to zjawisko preparatu AR9200 Moderacja nie dała Koledze szansy wyjaśnić. Może tu również chodzi o badania???
Zadałem precyzyjne pytania o zastosowanie AR9200 ale i również AR9100 w nowoczesnych silnikach VEA Volvo. Odpowiedzi nie uzyskałem. Czy również kończymy rozmowę bo...bo badań nie było????
Poruszyłem temat sedymentacji tego preparatu i jej wpływu na silnik. Odpowiedź padła. Ale czy wyczerpująca? Tak, zdarzało się w starszych wersjach preparatu-ok ale nadal nie wiemy jak to w rzeczywistości wygląda. Skoro preparat sedymentuje to czy aby pod wpływem temperatur, drgań itp. zjawisk zachodzących nie następuje jakieś jego "gromadzenie", zbijanie się w maszynie jaką jest silnik? Nie było robionych badań? Nigdy nie był rozebrany żaden silnik po tak-powiedzmy permanentnym, długotrwałym stosowaniu AR9200? Ale bez płukanek.
A może tu o to właśnie chodzi, aby koniecznie płukać silnik przed zmianą? Czy były w tym kierunku robione badania?
W bardzo wielu miejscach dyskusji były sytuacje bardzo sporne pomiędzy uczestnikami, często odchodzące od tematu, ale Moderacja pozostawiała posty.
Czy aby i moje się "przebiły" Muszę najpierw napisać ze 100 innych bałwochwalczych popartych a jakże baadaniami wpisów?
Tak, stosowałem i stosuję preparaty AR w różnych pojazdach. Pech chce, że w trosce o trwałość, długowieczność chcę również w nowoczesnym silniku zastosować, ale mam pewne wątpliwości... Dlatego pytam.
Bardzo dziękuję za pozostawienie i to bez odpowiednich badań mojego wpisu.
Pozdrawiam.