• Ponieważ będę musiał zrekonfigurować serwery przez najbliższe parę dni możliwe są przerwy w funkcjonowaniu forum.
  • Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

Archoil AR9200V2

Silnik od nowości miał wymieniony olej przy 5000 potem przy ok 12000. Teraz chce po ok 13000 dodać 9200v2. Wydaje mi się, że powinien być jeszcze względnie czysty, dlatego się zdecydowałem na ten.
 
Będzie działać tylko na najlepsze efekty trzeba będzie poczekać do ok 1000km. Na pierwsze użycie na ogół stosujemy AR9100 także ze względu na lepsze właściwości myjące chociaż w tym przypadku chyba nie jest to aż tak istotne
Seat Leon Cupra 2020, 2.0 TSI 290KM z filtrem opf czy gpf jak zwał tak zwał, 7300 przebiegu, co wlać?
 
25ml 9100 na 1L oleju a dawka pełna 35ml 9100 na 1L najwcześniej od przebiegu 15 tys km
 
Witam, czytając setki postów o AR9100/9200 a nawet mixie mam mały mętlik w głowie.

Pacjent CLK 55 AMG, 230kkm przebiegu.
Na dniach zmieniam olej na M1 FS 0W40 i postanowiłem dorzucić jakiś dodatek.
Auto jeżdżone tylko w sezonie ~3000km rocznie, nie ukrywam że głównie na weekendy i do zabawy dlatego zależy mi na ochronie.

Zostaje pytanie - 9100 vs 9200v2 ?
Czy może można zastosować oba? Przykładowo 25ml AR9100+10ml AR9200/1L oleju

Pomyślałem że mogłoby to dodatkowo pozwolić wydłużyć trochę interwał, a tak może by mógł pracować te 2 sezony.
 
W tych proporcjach co napisałem wyżej? Kupując 9100 + 9200v2 akurat chyba mi styknie na cały olej.
 
Cenę macie trochę wyższą niż przy ręcznym sporządzaniu mikstury, ale podejrzewam że faktycznie jest to bardziej skoncentrowane.

Szkoda że na stronie max jest na 7 litrów :)
 
Panowie szybie pytanie- Ar9200v2 czy Ceratec? Który będzie lepszym wyborem do diesla o przebiegu 140tys?
 
Mamy remis:) a tak na poważnie chce wybrać ten który jest poprostu lepszy bo różnica w cenie jest nieznaczna……
 
Niezależnie od tego po prostu nie ma technologii na bazie boru, zwłaszcza mikro hBN, która byłaby bardziej smarna od nano ws2.
 
Pod jakim względem lepszy?
Doprecyzowanie takich szczegółów ma niezwykłe znaczenie w kwestiach technicznych.
Porównując 2 produkty zawsze któryś z nich ma lepszy skład. W tym przypadku chodzi mi który z wymienionych produktów np.lepiej chroni silnik?
 
Używałem obu - z AR9200v2 byłem bardziej zadowolony niż z Cerateca, na Ceratecu w zasadzie jedyny objaw jaki odczułem to cichsza praca silnika, natomiast w kolejnym interwale zalałem AR i tam już czułem łatwiejszy rozruch silnika na zimno, oraz to tzw. łatwiejsze wkręcanie się silnika na obroty, a także co jest tu na forum niepopularne, odczułem nieznacznie słabsze wytracanie prędkości po puszczeniu pedału gazu podczas jazdy na biegu. I dla czepialskich od razu dopiszę że nie musiałem robić z tego powodu swapa hamulców. Poza tym zrobiłem analizę oleju przepracowanego gdzie widać że bardzo mało było pierwiastków ze zużycia, a ja na zimnym od razu jeżdżę dynamicznie (ale nie katuję silnika) więc myślę że ta nanotechnologia w AR jednak coś tam działa od razu, nawet na zimno i głównie z tego powodu stosuję ich dodatki.
 
@orzeszpole po zastosowaniu LM Ceratec to trzeba by było około 50kkm pojeździć - czyli dokonać z 5 wymian oleju poprzedzone oczywiście płukankami i dopiero wtedy zastosować AR9200v2 i wystawić opinie dla obu ww środków chemicznych.
Po Ceratecu każde inne "cudo" będzie miało od razu korzystniej w silniku...
 
mimo wszystko jeżeli po zastosowaniu AR wystąpiła różnica na plus względem Cerateca to uważam że jednak coś tam więcej zrobił w silniku, może i miał łatwiej, a może nie, ciężko stwierdzić. Trzeba by mieć dwa identyczne samochody tak samo użytkowane przez tego samego kierowce żeby się przekonać, a tak to można gdybać. Ja jednak zostałem przy AR. Nie twierdzę jednak absolutnie że Ceratec nie działa czy jest słaby. Mi bardziej po prostu odpowiada charakterystyka AR.
 
Back
Top