• Ponieważ będę musiał zrekonfigurować serwery przez najbliższe parę dni możliwe są przerwy w funkcjonowaniu forum.
  • Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

BMW E90 N53 - test długodystansowy Oilem DR Petrol

Witam,

Garść informacji,

Od 7 lat około lecą dodatki AR do paliwa, na samym początku 6200-eu, krótki epizod z Oilem Hybrogen, 6900-p odkąd weszło, 6400-p max kilka razy (poprzedniego kompletu wtrysków piezo niestety nie uratowało), prawie cała butelka DNA i po trasie kilkuset km parametry na 95 Orlen + DNA w proporcji 1:1000 wygląda super


W sumie na nowych wtryskach non stop leci AR od 5 lat, pomijam drobną awarię, która zbiegła się w czasie ze zwiększoną dawką DNA i mogła być nieszczęśliwym zbiegiem okoliczności (aczkolwiek raptem 60tys km przejechane na nowych wtryskach)


Wszystkie adaptacje poprawnie utworzone na każdym cylindrze, drobne uwagi do wtryskiwacza nr 1 w trybie średniego obciążenia na ciepłym silniku (ten wtrysk właśnie wymieniony był po ostatniej awarii gdzie skończyłem na lawecie w serwisie) - lekkie lanie, dlaczego? Nie mam pojęcia..

Wtryskiwacz nr 3 lekko leje w trybie uwarstwionym, ale jest to ze sporym zapasem -0.51mg/stk wygląda bardzo dobrze.

Wszystkie wtryski zakodowane od 0 po ostatniej wymianie, dodatkowo usunięte adaptacje długoterminowe dla większości komponentów m.in. sondy, wtryski, vanos, sprawności CO, przepustnica.


Pytanie co z powrotem? Do domu mam raptem 200km, szkoda lać całej butelki DR skoro 200km to będzie spalone z 13-14l paliwa, reszta będzie użyta w mieście na krótkich odcinkach, może wlać pół butelki? Co Ty na to @wlyszkow
 

Attachments

  • IMG_20230108_152949.jpg
    IMG_20230108_152949.jpg
    1,9 MB · Odwiedzin: 150
  • IMG_20230108_152941_1.jpg
    IMG_20230108_152941_1.jpg
    3,1 MB · Odwiedzin: 159
  • IMG_20230108_152941.jpg
    IMG_20230108_152941.jpg
    3 MB · Odwiedzin: 139
  • IMG_20230108_152916.jpg
    IMG_20230108_152916.jpg
    2,8 MB · Odwiedzin: 144
  • IMG_20230108_152908.jpg
    IMG_20230108_152908.jpg
    2,9 MB · Odwiedzin: 124
  • IMG_20230108_152858.jpg
    IMG_20230108_152858.jpg
    3 MB · Odwiedzin: 200
Halo policja? Proszę przyjechać na oilcluba.👮‍♂️ Fajnie to wygląda, ale historia wtryskiwaczy jednak trochę psuje całokształt
 
Wracam z aktualizacją po dość sporym czasie, kilkuset l przesłanego paliwa. Z obserwacji potwierdzam z pełną świadomością i w 100 procentach, że spalanie na Oilsyn DNA jest wyższe niż na 6900-p max. I to sporo. Dla przykładu, w lato, które jest bardziej łaskawe dla spalania, bo mamy jednak większą temp zewnętrzną, silnik częściej pracuje w widełkach roboczych - spalanie jest o 1 do nawet 2 l wyższe niż w zimę, gdzie jeżdżę na wiecznie niedogrzanym silniku i robię mniej tras - różnica jest taka, że na DNA jeździłem w lato, a na 6900-p w zimę. Także z mojej strony potwierdzam to, co już kilku ludzi zauważyło u moich klientów. Spalanie na Oilsyn wyraźnie wyższe.
 
No i od razu widać kiedy został zatankowany DNA 🙃🫠🙃🫠 zwiększa spalanie i nikt mi nie powie, że nie. W autach klientów te same spostrzeżenia. Oby przynajmniej robił to, o czym jest napisane na etykiecie.

Wleciała właśnie porcja 60ml na pełny bak po zimie na E10, zobaczymy :)

:)
 

Attachments

  • Screenshot_20240419_173047_Fuelio.jpg
    Screenshot_20240419_173047_Fuelio.jpg
    334,5 KB · Odwiedzin: 46
  • Screenshot_20240419_173025_Fuelio.jpg
    Screenshot_20240419_173025_Fuelio.jpg
    370,2 KB · Odwiedzin: 42
Ja ci powiem że nie :p Możesz zerknąć na mój test długodystansowy, spalanie na 95 z Oilsyn spadło, chociaż niewiele.

Widać dużo zależy od samochodu, może użytkownika i sposobu jazdy.
 
Też potwierdzam ,że u mnie DNA Oilsyn zwiększa spalanie. Na AR6900 p-max mniej spala podobnie jak na czystej PB95 w stosunku do Oilsyn 😉
 
Back
Top