• Ponieważ będę musiał zrekonfigurować serwery przez najbliższe parę dni możliwe są przerwy w funkcjonowaniu forum.
  • Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

Ceramizery, rewitalizanty

Specol gold 5w40 plus cetatec/ceramizer/ ar9200v2
Wstępnie na 90% planuję taką konfigurację Specol 5W40 + Ceramizer, ale sugestie mile widziane.
To jest silnik 1.4 VTI z rodziny Prince - krzyżówka "kobiety lekkich obyczajów" z osłem. Tam teoretycznie wg Peugeota powinno się lać oleje 5W30 lub 0W30, ale 5W40 wg Mini Cooper też jest dobry - wrażliwy jest napinacz łańcucha + łańcuch + koła zmiennych faz. Może ktoś z was z powodzeniem stosuje olej 10W40 i silnik polubił się z nim?

250ml na 1000km to dużo. Chemią to tam nic nie zdziałasz według mnie.
Tak zdaję sobie z tego sprawę, ale chcę spróbować choć utrzymać spalanie oleju na obecnym poziomie. Jeżeli uda się ograniczyć to już będzie sukces. Gdyby dziwnym zrządzeniem losu to było moje auto, dałbym lepszą płukankę + Mobil 1 0W40 + coś od Archoil/Xado, a potem pod kościół do poświęcenia.
 
ktoś się wypowie na temat MIHEL EP 500 do silnika i skrzyni manualnej? ewentualnie co warto dodac do manualnej skrzyni VW 5 biegówej jak środek?
 
Niestety nie stosowałem MIHEL ale do silnika zastosowałem Xado 1 stage za 120 zł bodajże a do skrzyni biegów 2 dawki xado żel rewitalizant po 24 zł za sztukę 😉w sumie nie odczułem jakiś różnic ale mam nadzieję że coś tam podziała jakaś warstwa ochronna i zmniejszone tarcie będzie 👍🏝️
 
Czy Ceratek ma w tym jakiś udział?
Auto kręci się bez oleju plus minus 2 godziny i to na stale podwyższonych obrotach
Z tego co pamiętam to wcześniej zostało zalane samym Ceratekiem i działało chyba 8 godzin, żeby się odłożył.


 
jakieś opinie o tym Xado 1 stage, ma to prawo działać? to chyba krzemian glinu? chciałbym to u siebie zastosować
 
Silniki montowane w Porsche Cayenne i Panamera I generacji o pojemności 3.6L oraz 4.8L słyną z tego, że między przebiegiem 150tys - 250tys na gladzi cylindrów w wyniku wycierania się nikasilu, którym wspomniane gładzie są pokryte powstają rysy, co na początku objawia się zwiekszonym poborem oleju a w nastepstwie prowadzi do poważnej awarii silnika.
Pan z okolic Kalisza, którego miałem przyjemność poznać, bo również i moja Panamera tam wylądowała z powodu wspomnianej wyżej usterki, jest znanym i cenionym w Europie specjalistą od wymienionej marki.
Kiedy odbierałem o niego naprawioną Panamerę, wręczył mi do ręki ceramizer marki Ceramizer i życząc szczęścia powiedział bym go stosował co drugą wymianę oleju w celu uniknięcia w przyszłości podobnego problemu.
Skoro poleca to gość, który od wielu lat rozklada i sklada silniki porsche jak klocki lego, to jestem skłonny uwierzyć mu na słowo, że ceramizery działają.
 
@GEKO a nie miał czasami gdzieś reklamy tego dodatku u siebie w warsztacie:)
 
jakieś opinie o tym Xado 1 stage, ma to prawo działać? to chyba krzemian glinu? chciałbym to u siebie zastosować
Ja zastosowałem i ciężko mi powiedzieć czy działa czy nie 😉pewnie jakaś warstwę utworzył ale zmian nie zauważyłem 👍
 
@Bartos grupa VAG to najgorsze auta od kilku lat .Masakra nawet nie można nazwać tego jakie auta produkują 😉
 
Może lekka przesada, że najgorsze. Po prostu mają tendencje do poprawiania dobrego na gorsze.
Jak słynne pierścienie w 2.0 TFSI, autorska przeróbka V10 z Gallardo na V10 Audi - zmienili układ chłodzenia i stał się on słabym punktem tego silnika.
 

Od 14 minuty Chris stwierdza ze ceramizer, cerateci itd to ściema, co wy na to?
A rok później rzeczony Pan Profesor Chris, wchodzi we współprace z LM i reklamuje ich produkty, w tym Ceratec :) Więc jak to w końcu jest ? Internet to internet, tu każdy może powiedzieć wszystko i każdemu. Najlepszą oceną i rekomendacją są opinie klientów
 
ktoś się wypowie na temat MIHEL EP 500 do silnika i skrzyni manualnej? ewentualnie co warto dodac do manualnej skrzyni VW 5 biegówej jak środek?
Do manualnej skrzyni polecamy Ceramizer CB, w sieci można znaleźć bardzo dużo opinii od użytkowników. W razie pytań zawsze chętnie na wszystkie odpowiemy
 
Silniki montowane w Porsche Cayenne i Panamera I generacji o pojemności 3.6L oraz 4.8L słyną z tego, że między przebiegiem 150tys - 250tys na gladzi cylindrów w wyniku wycierania się nikasilu, którym wspomniane gładzie są pokryte powstają rysy, co na początku objawia się zwiekszonym poborem oleju a w nastepstwie prowadzi do poważnej awarii silnika.
Pan z okolic Kalisza, którego miałem przyjemność poznać, bo również i moja Panamera tam wylądowała z powodu wspomnianej wyżej usterki, jest znanym i cenionym w Europie specjalistą od wymienionej marki.
Kiedy odbierałem o niego naprawioną Panamerę, wręczył mi do ręki ceramizer marki Ceramizer i życząc szczęścia powiedział bym go stosował co drugą wymianę oleju w celu uniknięcia w przyszłości podobnego problemu.
Skoro poleca to gość, który od wielu lat rozklada i sklada silniki porsche jak klocki lego, to jestem skłonny uwierzyć mu na słowo, że ceramizery działają.
I właśnie takie rekomendacje mają największą wartość. Sprawdzone w boju, przez najlepszych fachowców na rynku. Dziękujemy za miłe słowo
 
"Internet to internet, tu każdy może powiedzieć wszystko i każdemu."
Troszkę dwie różne sytuacje, ale gratuluję podejścia.
 
Panie handlowcu z firmy ceramizer. Silnik a właściwie pompa oleju po dodaniu (Ceramizer CS) jak zaczęła „wyć” tak wyje do dzisiaj. To jest jedyny środek którego na prawdę żałuje ze użyłem, było dobrze to sobie poprawiłem. Po 2-3 plukaniach wraz z wymianami oleju i dodaniu AR 9100+9200v2 lekko ucichło ale dalej jest słyszalne. Może miałem pecha ale po dodaniu CS do silnika wg waszej instrukcji po parunastu minutach usłyszałem wspaniały dźwięk wydobywający się z okolic pompy.
 
No tak bo jako "handlowiec" nie będziesz stroną obiektywną więc trochę się to różni.
Handlowców jest tu 80% użytkowników i każdy pod przykrywką :) My nie mamy potrzeby ukrywania się, nie mamy też w zwyczaju oczerniania konkurencji, wręcz przeciwnie, jeśli coś zostało przez nas sprawdzone i zrobiło na nas wrażenie, to bardzo dobrze wypowiadamy się o tych produktach.
 
Back
Top