• Ponieważ będę musiał zrekonfigurować serwery przez najbliższe parę dni możliwe są przerwy w funkcjonowaniu forum.
  • Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

Co zrobiles/as przy swoim aucie ?

  • Thread starter Deleted member 925788
  • Start date
Wychodzi mi, że przy 170kmh masz temperaturę płynu 108stC. I mi to nie pasuje ;)
 
Tak było, 108 to nie jest dużo, wskazówka stała równo na 90.
 
Widzę koledzy że zdecydowanie musicie określać w swoich postach czy piszecie o płynie czy o oleju😂
 
Zapraszam do dyskusji na temat temperatur tutaj
 
Dzisiaj sobie dobrze pomyślałem o moich autach. Właściwie słabo o nie dbam, brudne są, a służą wiernie jak pieski.
 
Dziś po wielkim teście jestem. Co daje zasłona? Jazda 0 stopni i po 7km eko jazdy pokazały się 2kreski od temp. Na desce rozdzielczej. Czyli jednak zasłona ma sens. Wczoraj jeździłem trochę z zasłoną chłodnicy i temp oscylowała 80-82 stopnie plynu chlodniczego. Trochę wertowałem różne fora i ludzie bardzo często w nowych dieslach dalej zasłaniają chłodnice.
 
Zepsuje się to naprawię i jazda,żaluzje się sprawdzają.
 
Gorzej jak zatnie się latem :)
 
Last edited by a moderator:
Do siebie mogę kupić plastikową osłonę montowaną w zderzak, w jego dolną część.
 
no to kolejny ,,plus" zakupu diesla do miasta skoro przez 25km nie może się rozgrzać:rolleyes:
Tylko te 1.3 miały taki problem? Generalnie zdarza się widzieć na mieście auta jeżdżące z kartonami, ale zawsze myślałem że mają uszkodzone czujniki temp, albo termostaty. 25km i ledwo ciepły to chyba rekordzista. Jak przyjdzie -15 to budę styropianem trzeba bedzie ocieplić.
Kuzyn miał kiedyś astrę g 1.7 dti i też się mega długo "nagrzewala", fakt że paliło to kolo 5l/100km i była praktycznie bezawaryjna.
 
Do mojego wynalazku nie ma. Choć patrząc na koszta to nie wiem czy bym kupił. Folia i 6 spinaczy biurowych. Tanio i łatwo się tego pozbyć.
 
Kuzyn miał kiedyś astrę g 1.7 dti i też się mega długo "nagrzewala", fakt że paliło to kolo 5l/100km i była praktycznie bezawaryjna.
Bo diesel czy benzyna do miasta nie może mieć żeliwnego bloku. Aluminiowy blok momentalnie nagrzewa się i oddaje ciepło do układu chłodzenia.
 
Back
Top