Nie byłem pewien czy rzeczy typu czyszczenie przepustnicy, EGR-u, dolotu, wylotu, i innych takich około-silnikowych miejsc zrobić przy przebiegu 60k km, czy 90k km. Tak więc krakowskim targiem zleciłem zrobienie w połowie tego przebiegu - po przekroczeniu 75k km (i niecałych 2 latach po wyjechaniu z salonu).
Wczoraj trochę na spontanie wymieniłem olej w Fordzie. Był Fuchs 0w20, jest Eneos X-Prime 0w20. Filtr puszka od Purfluxa standardowo prawie dwukrotnie większa od fabrycznego, dobrana idealnie po parametrach ciśnień i rozmiarów, no i oczywiście płukanka AR2820 na której przejechałem ok. 20 km z domu na kanał. Tak jak ostatnio, kompresorem też podmuchalem w dziurę gdzie siedzi bagnet co pozwoliło mi wygonić jeszcze dodatkowo ok 200 ml starego oleju, tak,że z miski już przestało całkowicie kapać.
Dobiłem wspaniały nowy czynnik klimatyzacji R1234yf. Tyle lat minęło, a niektóre serwisy nadal golą frajerów, często cena 100g sięga przynajmniej 300 zł, do tego samo podpięcie maszyny 300 zł.. Dobrze, że tankuje "tylko" 100g/100 zł.
Dzis rano umyłem auto tzn szybkoe mycie i zabezpieczenie szybkie....ale myjnia samoobsługowa to zart teraz....3 zl na 30-40 sekund lania wody....za w listopadzie bylo 1 zl za 1 min prawie....
Dobiłem wspaniały nowy czynnik klimatyzacji R1234yf. Tyle lat minęło, a niektóre serwisy nadal golą frajerów, często cena 100g sięga przynajmniej 300 zł, do tego samo podpięcie maszyny 300 zł.. Dobrze, że tankuje "tylko" 100g/100 zł.
Jakieś 2 tygodnie temu serwisowałem klimę w Megance w ASO. 250 zł za usługę i 65 zł za 100g R1234yf. Chyba cena całkiem ok jak za ten nowy czynnik i to w ASO. Niektóre Mirki do dziś dymają niektórych za nowy czynnik. Skoro jest klient to po co zmieniać ceny...
Wymiana tarcz i klocków hamulcowych z tyłu u kumpla w Kia Cee'd 2016 1.6 Crdi 110 Km.
Wszystko wyczyszczone i nasmarowane na nowo. Wjechały klocki BP i tarcze Metelli. Tarcze całe polakierowane, klocki z pełnym zestawem nowych śrub i blaszek. Części za 210 zł, do tego parę piwek. 4 godziny roboty bez spiny z przerwami na
@artunero dobrze byloby troche ten tloczek powkrecac i powyciskac kilka razy, no i dac troche smaru pod uszczelkę. Bo te hamulce chyba nie chodzily za bardzo.
Ja dzisiaj w TT wyczyscilem przepustnice, wymienilem jej uszczelke, zrobilem adaptacje i wyczyscilem przepływomierz. Na dzisiaj to chyba tyle.
@se7en Aż zerknąłem do faktury. Sorry, nie 65 zł za 100 gramów a 60 złotych za 100 gramów. Za usługę jak napisałem 250 zł. Nie chce mi się robić fotki faktury. Jak chcesz sobie zadzwoń do białostockiego ASO i zapytaj. Oczywiście to cena po rabacie, bo normalnie chyba 70 złotych za 100 gramów. Stary czynnik po 20 złotych za 100 gramów o ile pamiętam, bo pytałem.
W miarę normalna cena za nowy czynnik w ASO. Nie wiem jak w tym roku ale rok temu za 0,1kg płaciłem 95 przed rabatem. Rabat mam zazwyczaj między 10 a 30% zależy czy rabatują części czy usługę.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.