• Ponieważ będę musiał zrekonfigurować serwery przez najbliższe parę dni możliwe są przerwy w funkcjonowaniu forum.
  • Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

Co zrobiles/as przy swoim aucie ?

  • Thread starter Deleted member 925788
  • Start date
Mam te najazdy. Fajna sprawa. Ale....
No właśnie. Nie do każdego auta. Np. Paskiem nie wjadę bo ma za nisko zderzak. Guliettą to samo. Zderzak połamiesz.
Z Dacia Dokker nie ma problemu. Zderzak wysoko i krótki w dodatku.
Ale tak to auto stoi na nich stabilnie. Nic przez te 3 lata co je użytkuje się nie pokrzywiło.
 
@Ryba84 myślisz, że faktycznie wytrzymają obiecane przed producenta 4T? Możliwe, że czasem wjeżdżałyby na nie cięższe auta. Co do urywania zderzaków to coś wymyślę, jedynie gruz ma niski przód, reszta moich aut ma dość spory prześwit z przodu. Na razie i tak się wstrzymałem z zakupem, bo nawaliło śniegu, ale jak zniknie to będą mi potrzebne. Myślisz, że warto dopłacać i brać te "porządniejsze"?
 
myślisz, że faktycznie wytrzymają obiecane przed producenta 4T?
Widziałem kilka modeli takich najazdów i ja bym się bał osobówką na to wjechać, a co dopiero 4T.
 
koziołków Ci swoich nie polecę, bo masz pochyły teren, a to byłoby najlepsze rozwiązanie. Koziołki z blokadą.
 
Wyglądają śmiesznie ale załadowany dokker stał na nich 3 dni i nic kompletnie się nie stało. Z Caddego była na nich targana skrzynia :) na trawie, w piochu :) przy odpowiednim patencie oczywiście.
W jednym z tych podnośników po 3 latach pociekł olej jedynie. Dosłali simer i dalej lata.

A z nowu passat przy wymianie tarcz z tyłu mi poleciał na jedną stronę bo kobylka pękła. Yato. Wzmacniana. To dalej chińczyk ale nie z niskiej półki.
 
koziołków Ci swoich nie polecę, bo masz pochyły teren, a to byłoby najlepsze rozwiązanie. Koziołki z blokadą.
mam coś lepszego od koziołków, ale główny problem to podnoszenie auta, bo auto najstabilniej stoi jak się je ustawi na czymś w miejscu pod progiem, za które podnosiłbym np. podnośnikiem typu żaba. Dlatego podnoszę podnośnikiem wkładanym w próg, bo wtedy mogę od razu włożyć w odpowiednie miejsce coś co bezpiecznie przytrzyma auto. Problem z podnośnikiem wkładanym w próg jest taki, że jest kolumnowy i niestety niestabilny oraz podnoszenie jest czasochłonne
 
Ja tam jakoś krzywo się patrzyłem na te chińskie kobyłki czy najazdy z cienkich metalowych elementów, więc w "znajomym" tartaku wyciąłem z drewna długie, łagodne, szerokie najazdy. Z odpadów zostało na dwa mniejsze jak tylko trzeba furę delikatnie podnieść i jeszcze zostały dwa trójkątne klocki które służą w roli blokady kół.


Wady? No lite drewniane kloce, więc waga ale przecież targam je raz na pół roku, więc to nie problem. A tak to sobie leżą pod ścianą i jest na czym usiąść i piwo wypić.


Stabilność, trwałość, solidność chyba bije metalowe konstrukcje :p


EDIT:
@Kapoir - mam już 3 lata. Kładłem 3 warstwy impregnatu. Nic się nie dzieje.
 
Last edited:
@STREAM-HD w sumie jest to jakaś opcja, tylko u mnie musiałyby leżeć na stałe. Po konserwacji może nic by im nie było. No i za każdym razem musiałbym na nie wjeżdżać. Z drugiej strony fajna opcja, bo można by było na nich stawiać podnośnik i podnosić auto.
 
Nie no, jeżeli musiałbyś za każdym razem się na to ładować to słabo z takim rozwiązaniem bo zamiast sobie wjechać na luzaku w garaż to już trzeba brać poprawki na drewniane kloce.
 
@STREAM-HD przyzwyczaiłbym się w tydzień. Obecnie mam bardzo ciasno, muszę uważać na płot, żeby nie walnąć zderzakiem, na motocykl, żeby nie zarysować i na dwie kolmny, żeby w nie nie wjechać
 
Tzn. wiesz problemu tak naprawdę nie ma no bo ile szerokości takie klocki muszą mieć? 30cm styka na koło 16 cali, więc u mnie leży to pod ścianą garażu i robi za półkę, miejsca zajmuje tyle co nic bo i tak autem do ściany się nie przysuwać na styk, ze względu na lusterko. A garaż mam 3 metry szerokości i całkiem szerokiego Passata, miejsca jest na tyle dużo, że drzwi otwieram sobie do końca.
 
Do czego te części ,przecież samochody ci się nie psują? :)
 
@wuwok W123, Hyundai Galloper, od BMW mam 4 komplety kół, mam nawet lampę od poloneza, a nigdy nie miałem poloneza i w sumie to nie wiem skąd mam tę lampę od poloneza tak samo jak nie wiem skąd mam ECU od opla. Chętnie się tego złomu pozbędę. Wyrzucać szkoda, bo to dobre części, a z drugiej strony kupić nie ma komu. Raz na rok sprzedaję ze 3 części.

Ogólnie najwięcej części mam do aut, których nie mam. Mam jeszcze jakieś części od Nissana Murano, jakieś kołpaki od hyundaia ( nie gallopera)
 
Wystaw na OLX. Ja miałem graty z poprzednich aut i 3/4 poszło. Jakieś kierunku do Golfa czy nawet klamka schowka z Alfy.
 
@Kevin88 wystawiałem wielokrotnie, małe jest zapotrzebowanie na części do tych aut, bo są bardzo rzadkie. Większość ludzi nawet nie wie jak galloper wygląda
 
Z automatu jak się ogłoszenie kończyło to przedłużałem, że nawet nie wiedziałem co mam wystawione a potem jakiś koleś dzwoni o klamkę do Alfy a ja już o tym zapomniałem. Zostały jakieś graty ale nie ma czasu porobić zdjęć i wystawić.
 
Dziś użyłem Wynn’s diesel egr 3. I powiem tak, dymy, dymy.. Jak bym dpf nie miał. Bardzo dużo dymów poszło z tlumnika, coś musi dawać. Użyłem profilaktycznie. Czyściłem turbo, dawno nic nie robiłem z autkiem ..
Właśnie testuję środek do lepszego działania pasów, kiepsko się zwijały . Czyli nasmarowane, zaimpregnowane pasy zostały. Środek po wyschnięciu ma nie brudzić. Ciekawe jak to zda egzamin 😁
 
Last edited:
Ja dziś nabyłem drogą kupna nowy akumulator agm Motrio . Ma być świetny .
@wuwok zaciekawiłeś mnie tym preparatem do pasów , napisz czy to działa
 
Back
Top