Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notatka: This feature may not be available in some browsers.
W ASO wraz ze śruba się wymienia, ale poza ASO nikt nie wymienia śruby jak i podkładki.Do uszczelnienia są podkładki które wymienia się co wymianę.
ale poza ASO nikt nie wymienia śruby jak i podkładki.
Kup nową śrubę z ASO i po problemie. Ile ona tam kosztuje? 20 złotych?Patrz a ja to robię w jednym aucie i stąd mam dylemat.
Było zostać na jednej śrubie i tylko nowe podkładki miedziane co wymianę.
Bo w niektórych modelach VAG jest plastikowa. Serio. Jakiś kompozyt i na pewno Mietek nie uszkodzi gwintu tylko korek rozwali.A po co zmieniać śrubę przy wymianie oleju? Dobrą oryginalną wymieniać na jakiś szajs. Nadgorliwość gorsza od faszyzmu.
Chciałem sobie kupić Hazet’a 4-40 bo ten zakres najczęściej używam.Mam kilka dynamometryków w warsztacie
To fakt, w nowych TSI co wymianę nowy korek.Bo w niektórych modelach VAG jest plastikowa. Serio. Jakiś kompozyt i na pewno Mietek nie uszkodzi gwintu tylko korek rozwali.
Kawasaki quady i kosiarki różnych marek też mają plastikowe z gumowym oringiem. Kilka wymian i jakoś jeszcze nie pomyślałem żeby zmienić...Czy aby ta plastikowa jest na gwint? W Dafie xf106 też śruba spustowa jest plastikowa ale nie na gwint tylko przekręca się toto o 90 stopni i juz. Poza tym rozmawiamy o metalowej śrubie. A tej jie ma sensu zmieniać przy wymianie oleju.
Jak by faktycznie tak było to wymiana oleju poprzez odessanie i po problemie.To fakt, w nowych TSI co wymianę nowy korek.
Plastikowy i jednorazowy bo zgniata się przy wymianie.
I to nie za 20zł tylko według informacji znajomego użytkownika 1,5 TSI, cena to około 50-60zł.
I chyba co 8 wymianę oleju należy zmienić miskę olejową - również jest plastikowa.
Chociaż w tych z klasyczną śrubą spustową, ASO również wymienia ją przy każdej zmianie oleju.
Tam jednak nie jest to konieczne, jak już wyżej było wspomniane.