Też kiedyś postanowiłem spróbować czajniczka z Aliexpress, dużo taniej zestaw niż z alledrogo. Robi robotę i efekt naprawdę dobry i trwały, polecam .
Ja dzisiaj korzystając z pogody przejrzałem stan podwozia i dwuletniej konserwacji po zimie, oczyściłem co trzeba, zrobiłem drobne poprawki i zaprawki, epoksyd 2k, wosk etc, ale nie było zbyt dużo co robić, jeszcze jakieś zaprawki odprysków lakieru. Przy okazji zauważyłem wyciek spod korka spustu oleju, ostatnio go zmieniałem bo mimo odsysania chciałem sprawdzić czy coś zostaje. Wiedziałem wcześniej, że gwint jest przeciąganięty bo poprzedni właściciel lub mechanik musiał to schrzanić, liczyłem że jakoś z wyczuciem dokręce i nie będzie ciec. Po 4 tys km od wymiany mam zaolejoną osłonę silnika (olej ładny jak na 4 tys w dieslu ) tak więc czeka mnie naprawa gwintu. Myślałem nad osadzeniem tulejki redukującej gwint z M14 x 1,5 na M12 x 1,5 na klej, żeby specjalnie nie zrzucać miski do gwintowania i dać po prostu korek M12. Póki co jeżdżę, wyciek nie jest wielki, no ale sączy się jednak, szkoda mi olej spuszczać bo nie wierzę by dało się na tyle czysto by ponownie zalać. Dociągnię do 8-9 tys i wtedy zrobię, jak należy.
Attachments
Last edited: