• Ponieważ będę musiał zrekonfigurować serwery przez najbliższe parę dni możliwe są przerwy w funkcjonowaniu forum.
  • Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

Co zrobiles/as przy swoim aucie ?

  • Thread starter Deleted member 925788
  • Start date
Chciałem sobie kupić Hazet’a 4-40 bo ten zakres najczęściej używam.
Przeszło mi 😂
Hahah, w sumie to Ci się nie dziwię, za jego równowartość mam praktycznie 10 swoich kluczy i zakres od 2 do 310Nm 🤣.
Oddawałem wszystkie do ponownej kalibracji i nawet te najbardziej męczone 10-60 po 2 latach trzymają zakresy, także jeżeli taki Hazet nie robi 8-10 godzin dziennie, opłacalność jego zakupu to w zasadzie równa się zero ;).
W dwóch zaprzyjaźnionych mi warsztatach chłopaki używają głównie Tengów i są z nich bardzo zadowoleni.
Jak by faktycznie tak było to wymiana oleju poprzez odessanie i po problemie.
No nie do końca, bo sytuacja ma się podobnie, jak z pokrywami zaworów z tworzyw. Jest dobrze, póki jej nie ruszyszz, albo póki się nie rozcieknie, bo odkształcają się od temperatury i żadna nowa uszczelka im nie pomoże ;)
 
Obie poduchy z Czech. Z tym, że jedna poduszka "Made in Czech Republik" a druga "Made in Czechia". Obie mają ślady po szlifie, czyli można domniemywać, że to oryginał? :)

Ja do swojego zamówiłem dwa Lemy pod skrzynię.
Jeden Made In Spain, drugi Made In China 💪💪💪
 
Ja do swojego zamówiłem dwa Lemy pod skrzynię.
Jeden Made In Spain, drugi Made In China 💪💪💪
Mnie tam nie boli napis Made in China. Tańsza siła robocza i tyle. Każda firma szuka oszczędności. Jeśli technologia produkcji jest ta sama to powinno być wszystko ok. Gorzej by było jakby np taki chińczyk robił dla Lema czy innego Febi a producent tylko kładł w swoje kartoniki. Osobiście staram się wybierać produkty produkowane na terenie UE lub nawet w Polsce, ale to bardziej z przyczyn światopoglądowych a nie jakościowych ;)
 
Wymieniłem pióro na zapasowe z nową gumką w Golfie żony.
20211018_175148.jpeg
 
A ja wymieniłem gumki wycieraczek w peugeocie bo skrobały aż plomby czułem .
I czekam jutro na Hondę

Wysłane z mojego ASUS_X00TD przy użyciu Tapatalka
 
Wycieraczki Visee można rozbierać Kolejny plus tych wycieraczek
 
Prawie każde można , ja wymieniłem gumki w płaskich Hondy , plastik zawsze ma gdzieś zamek , trzeba go namierzyć i wcisnąć śrubokrętem ,potem gumka się wysuwa. Zawsze odpinany tam gdzie nie ma zamka gumki .


W peugeocie miałem Denso hybrydowe po Insigni , porządne ramię tylko gumki się wygły

Wysłane z mojego ASUS_X00TD przy użyciu Tapatalka
 
pierwsze widzę żeby ktoś wymieniał filtr 😂 zamiast zlewkę wody robić :D

To się chwali👍

Co dolewasz do paliwa?
 
Wymieniłem filtr paliwa bo 2 lata temu mi się nie chciało i jak napisałeś zrobiłem zlewkę wody, a kosztuje nie wiele.
Dziś przed odpaleniem dolałem Amsoil Injector Cleaner, rozgrzałem porządnie że 20 minut, później jeszcze 15 min z płukanka.
Na co dzień ma dolany AR6200 w podwójnej dawce.
 
Z tymi dodatkami to przynajmniej sejsmografy nie szaleją;)

O trwałość paliwa niestety trzeba dbać bo czasami kilka lat paliwo siedzi mimo testów awaryjnej procedury potrafi przeleżeć.
 
Ten jest w fabrycznej obudowie, na zewnatrz jest cichutko. Ciekawostka - do filtra oleju wchodzi równo - 2 litry oleju.
 
Czas na nowy temat: Co dziś zrobiłeś przy swoim agregacie prądotwórczczym? 🤣

Mój czeka na wymianę oleju.
Wleci Lotos 5W30 C2/C3 w miejsce Venol 10W40.
Agregat jest dopiero na dotarciu, przechodził zaledwie 2,5 godziny ale zmienię olej, żeby nie stał z kwasem na zimę.

Filtra powietrza nawet nie ruszam, ani siatkowego paliwa też nie.
Nie miały się kiedy zapełnić.

U mnie wchodzi około litra oleju.
Zaś filtra nie ma wcale.
 
Last edited:
Ja wymianę zrobiłem w czas ! Właśnie od 1.5h pracuje przez tą cholerną wichurę.
 
Niby tak 😂
Post automatically merged:

IMG_20211021_212440.jpg
IMG_20211021_212511.jpg
 
Last edited:
Mam jeszcze takiego bydlaka na drugiej lokalizacji. 10 cylindrów, 2 turbiny. Ten to pije...
Post automatically merged:

IMG_20211021_212457.jpg
 
Back
Top