• Ponieważ będę musiał zrekonfigurować serwery przez najbliższe parę dni możliwe są przerwy w funkcjonowaniu forum.
  • Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

Czym jeżdzisz na codzień :)

  • Thread starter Deleted member 7
  • Start date
właśnie oglądałem odcinek! Tak mi coś mówiło, że to Twoja! :D

Jak już tam jesteś, to możesz zagadać o współpracę :p
 
[mention]Adrianuss90[/mention] http://www.oil-club.pl/viewtopic.php?f=17&t=311#p6073
 
Podeślę mu ten temat w poniedziałek jak pojadę odebrać stare koła ;)
 
konicznie podaj adres forum C-:
 
[mention]Adrianuss90[/mention] zebys czasami nie mial problemow z tym ukladem hamulcowym, a dokladnie z przegladem niemieckim TÜV. Wiem jakie sa realia...na podstawie wlasnych doswiadczen. Ewentualnie jak sa dokumenty dostepne na internecie, dowiedz sie.

Rowniez mnie zastanawia ten wydech koncowy.
 
oglądając odcinek skojarzyłem Astrę z foto z forum. Bardzo ładnie wyszła. Jak dla mnie super kolor. Jak wrażenia? Dali rade?
 
@[mention]poziom1989[/mention] czemu mialby byc problem z ukladem hamulcowym? Rozmiar tarcz zostal taki jaki byl przod 308 tyl 264mm, wydech jak z ori opc, jak coś będę martwił się za rok jak tuv się skonczy

@[mention]Kevin88[/mention] poki co jest fajnie, duzo lepiwj sie zbiera niz seria
 
Poniewaz to nie jest "oryginalna czesc", ewentualnie jak jest ABE dostepne. Rowniez zalezy na kogo trafisz. Np. w moim przypadku, jak ostatnio chcialem zrobic przeglad to sie przyczepil do srub mocujacych kola, a jak zobaczyl nie seryjny kolektor wydechodowy, pozniej Downpipe... to mi podziekowal i bylem zmuszony szukac innego diagnosty. Lub...zmienic na seryjny. Mozesz takze wprowadzone modyfikacje "wpisac" do dowodu, ale to kosztuje.

Bedziesz miec wiecej pytan pisz na priv.
 
Żartujesz, że w Niemczech się doczepiają do kolektora wydechowego o_O Że do śrub, OK, jestem w stanie jeszcze zrozumiec.
 
Śruby, które mam są lepsze od tych seryjnych. I niestety takie są realia w Niemczech.
 
a u nas nadal leci 200zł pod stołem i nawet nie raz auto na kanał nie wjeżdża :D :p
 
dzień dobry, wpadłem się pochwalić :)

E90 330i z silnikiem N53B30 na bezpośrednim wtrysku, zmodyfikowany dolot, układ wydechowy custom by BAQ Exhaust, kolektory wydechowe custom catless by BAQ Exhaust, dolot zimnego powietrza z nerek w zamkniętym airboxie na wysokoprzepływowym filtrze powietrza aFe Power, do tego silicon intake hose, moc - okolice 300hp, w moim posiadaniu od ponad 4 lat, samochód praktycznie od początku w rodzinie. Jeżdżone na Ravenol VST 5w40 (w kolejce czeka EXTREME Lubricants 5w40), wymiana oleju co 8-10 tys, auto dopieszczone i na eksploatację nie szczędzona ani złotówka :)

tak gada (delikatny dron słyszalny na filmie aktualnie został usunięty, za sprawą zastosowania połączeń v-band na odcinku łączącym kolektory z resztą wydechu :
https://vimeo.com/307352120

schodzi w okolice 5,5-5,6 na RL, niestety w cieplejsze dni jak teraz nie ma łatwego życia (przy normalnych prędkościach i obrotach rzędu 2500-3000), w dolocie po 50-60 stopni, myślałem nad izolacją termiczną

4rTYTan.jpg

agVPPG0.jpg

0oR6Tv6.jpg

9j4r3SR.jpg

lCbL9Vk.jpg

LYlPqHs.jpg
 
Zielony34 napisał:
a u nas nadal leci 200zł pod stołem i nawet nie raz auto na kanał nie wjeżdża :D :p

Ta Bumka wyżej to dobry przykład.
 
No jak 90% samochodów gdzie wstawiany jest np downpipe
 
Uważam, że jak kogoś nie stać na założenie sportowego katalizatora to nie powinien w ogóle brać się za modyfikacje.
 
Uwierz mi, że przy 6.5tys jakie poszło na wykonanie wydechu, kolektorów i rozstanie się z samochodem na 5dni roboczych kolejne 1200 na katy sportowe nie zrobiłoby mi najmniejszej różnicy. Jeśli jesteś w temacie to wiesz doskonale ile kosztuje zrobienie wydechu z kwasiaka, także.malo trafna uwaga, ale dziękuję
 
lantar8 napisał:
Uważam, że jak kogoś nie stać na założenie sportowego katalizatora to nie powinien w ogóle brać się za modyfikacje.

Sportowy kat i tak nie spełni normy wyzszej jak euro3/4, a te tanie to sie ledwo na euro2 łapią. Jak ktoś myśli, ze wsadzi sportowy kat i jest eko zgodny z prawem to się może mocno zdziwić...
 
Są sportowe katalizatory spełniające normy Euro 6. Kosztują w granicach 1500-2000 CHF czyli jakieś 5-8 tysięcy złotych za jeden.
 
I jak długo trzeba takiego używać aby bilans szkodliwych substancji powstalych w czasie jego produkcji pokryl się z redukcją szkodliwych substancji powstających w wyniku spalania w silniku? Liczy to ktoś w ogóle czy kazdy wychodzi z założenia, że jest eko bo zaczyna liczyć od momentu zakupu produktu? Miałem kiedyś minitor LG, ktory z włączoną funkcja eco przeliczal sobie zaoszczędzoną energię na drzewa i po dluzszym czasie uzywania tej funkcji uratowalem z 1,5 drzewa i tak się zastanawiam ile tej energii w przeliczeniu na drzewa zmarnowano do wyprodukowania tegoż monitora. Strasznie śmieszy mnie wlasnie ta pseudo pro ekologia szczegolnie na zachodzie gdzie szczycą sie jakich to eko produktów nie używają. Szkoda, ze zmieniają auta, telefony, komputery, telewizory i wszystkie inne dobra jak rekawiczki co 2-3 lata nie biorac pod uwagę, że więcej szkodzi wyprodukowanie niektórych towarów niż samo ich używanie. Jak ktoś chce byc faktycznie eko to używa jednego produktu jak najdłużej się da, a nie pędzi za stadem kupując co chwile coś nowszego :)
 
Back
Top