[mention]Adrianuss90[/mention] zebys czasami nie mial problemow z tym ukladem hamulcowym, a dokladnie z przegladem niemieckim TÜV. Wiem jakie sa realia...na podstawie wlasnych doswiadczen. Ewentualnie jak sa dokumenty dostepne na internecie, dowiedz sie.
@[mention]poziom1989[/mention] czemu mialby byc problem z ukladem hamulcowym? Rozmiar tarcz zostal taki jaki byl przod 308 tyl 264mm, wydech jak z ori opc, jak coś będę martwił się za rok jak tuv się skonczy
@[mention]Kevin88[/mention] poki co jest fajnie, duzo lepiwj sie zbiera niz seria
Poniewaz to nie jest "oryginalna czesc", ewentualnie jak jest ABE dostepne. Rowniez zalezy na kogo trafisz. Np. w moim przypadku, jak ostatnio chcialem zrobic przeglad to sie przyczepil do srub mocujacych kola, a jak zobaczyl nie seryjny kolektor wydechodowy, pozniej Downpipe... to mi podziekowal i bylem zmuszony szukac innego diagnosty. Lub...zmienic na seryjny. Mozesz takze wprowadzone modyfikacje "wpisac" do dowodu, ale to kosztuje.
E90 330i z silnikiem N53B30 na bezpośrednim wtrysku, zmodyfikowany dolot, układ wydechowy custom by BAQ Exhaust, kolektory wydechowe custom catless by BAQ Exhaust, dolot zimnego powietrza z nerek w zamkniętym airboxie na wysokoprzepływowym filtrze powietrza aFe Power, do tego silicon intake hose, moc - okolice 300hp, w moim posiadaniu od ponad 4 lat, samochód praktycznie od początku w rodzinie. Jeżdżone na Ravenol VST 5w40 (w kolejce czeka EXTREME Lubricants 5w40), wymiana oleju co 8-10 tys, auto dopieszczone i na eksploatację nie szczędzona ani złotówka
tak gada (delikatny dron słyszalny na filmie aktualnie został usunięty, za sprawą zastosowania połączeń v-band na odcinku łączącym kolektory z resztą wydechu :
https://vimeo.com/307352120
schodzi w okolice 5,5-5,6 na RL, niestety w cieplejsze dni jak teraz nie ma łatwego życia (przy normalnych prędkościach i obrotach rzędu 2500-3000), w dolocie po 50-60 stopni, myślałem nad izolacją termiczną
Uwierz mi, że przy 6.5tys jakie poszło na wykonanie wydechu, kolektorów i rozstanie się z samochodem na 5dni roboczych kolejne 1200 na katy sportowe nie zrobiłoby mi najmniejszej różnicy. Jeśli jesteś w temacie to wiesz doskonale ile kosztuje zrobienie wydechu z kwasiaka, także.malo trafna uwaga, ale dziękuję
Sportowy kat i tak nie spełni normy wyzszej jak euro3/4, a te tanie to sie ledwo na euro2 łapią. Jak ktoś myśli, ze wsadzi sportowy kat i jest eko zgodny z prawem to się może mocno zdziwić...
I jak długo trzeba takiego używać aby bilans szkodliwych substancji powstalych w czasie jego produkcji pokryl się z redukcją szkodliwych substancji powstających w wyniku spalania w silniku? Liczy to ktoś w ogóle czy kazdy wychodzi z założenia, że jest eko bo zaczyna liczyć od momentu zakupu produktu? Miałem kiedyś minitor LG, ktory z włączoną funkcja eco przeliczal sobie zaoszczędzoną energię na drzewa i po dluzszym czasie uzywania tej funkcji uratowalem z 1,5 drzewa i tak się zastanawiam ile tej energii w przeliczeniu na drzewa zmarnowano do wyprodukowania tegoż monitora. Strasznie śmieszy mnie wlasnie ta pseudo pro ekologia szczegolnie na zachodzie gdzie szczycą sie jakich to eko produktów nie używają. Szkoda, ze zmieniają auta, telefony, komputery, telewizory i wszystkie inne dobra jak rekawiczki co 2-3 lata nie biorac pod uwagę, że więcej szkodzi wyprodukowanie niektórych towarów niż samo ich używanie. Jak ktoś chce byc faktycznie eko to używa jednego produktu jak najdłużej się da, a nie pędzi za stadem kupując co chwile coś nowszego
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.