@Zielony34 , najlepiej będzie jak zachowasz oryginalne rozmiary opon, tyle, że będą one markowe. Odczujesz diametralną różnicę w prowadzeniu oraz przyczepności. Z uwagi na pojemność, a tym samym możliwości motocykla, nie ma co przesadzać z super oponami. Po prostu tak jak bywa również z olejami nie będziesz miał możliwości wykorzystać w pełni ich parametrów.
Stąd szukałem czegoś w rozsądnych pieniądzach, ale nie byle czego. No i Pirelli na przód trafiła się za 142zł, a Metzeler na tył za 286. Uważam, że to na prawdę dobra cena.
Rozmiar opon bym zostawił. Producent projektując motocykl jednak zakładał ten a nie inny rozmiar. Zwłaszcza to ważne gdy się jest nowicjuszem. Na Agro tuning jeszcze będziesz miał czas. Opony najlepiej zmieniac przod jak i tył. Do tego jest zalecany jeden producent całego kompletu. By tworzyły całość. Pamiętaj, każda modyfikacja zawieszenia, opon na motocyklu grozi ci glebą. I pomijam parkingowe gdzie oprócz dumy nic nie ucierpi.
Francja przy N10 ok Poitiers.. Jadąc od Bordeaux dwa takie widziałem dla TIR i trzeci pod marketem.
W Montbeliard zakładają taką fotowoltaikę na placu fabrycznym PSA. Wygląda na to, że żabojady będą stawiać tego więcej takich miejscach.
Jak szukałem samochodu to wahałem się pomiędzy C4 a 308, jednak większy bagażnik wygrał. Teraz już wózków i krzesełek nie wożę, to może zamienię furę na C4.
Nissan Almera (n15) GTI z 1999 roku, silnik SR20DE (nominalnie 143 KM) - czerwona - oraz Mazda RX-8 Revolution z 2004 roku, silnik Wankla 1,3 (nominalnie 232 KM) - też czerwona ;-)
Po drobnej, no prawie drobnej kolizji z motocyklistą, po której Almerka GTI trafiła na warsztat i tam chwilowo zaległa, od początku sierpnia posuwam... się... nowozakupioną, choć niemłodą, ale wciąz uwodzącą zmysły i nie tylko, Madzią
Wspaniała maszyna. Zawsze przyjemnie mi się patrzyło na bryłę nadwozia. Jeden z pierwszych samochodów, którym zaczynało się przygodę w Need for Speed Carbon. Nostalgia...
Nissan Almera (n15) GTI z 1999 roku, silnik SR20DE (nominalnie 143 KM) - czerwona - oraz Mazda RX-8 Revolution z 2004 roku, silnik Wankla 1,3 (nominalnie 232 KM) - też czerwona ;-)
Wspaniała maszyna. Zawsze przyjemnie mi się patrzyło na bryłę nadwozia. Jeden z pierwszych samochodów, którym zaczynało się przygodę w Need for Speed Carbon. Nostalgia...
Ano Pane.
A jak się dobrze prowadzi... jako auto - znaczy się...
Rozkład mas na osiach 50x50 przy ich dość szerokim rozstawie i nisko umiejscowionym środku ciężkości i dobrym zestrojeniu resoro-amortyzowania plus do tego wysokoobrotowy silnik wankla dają łącznie czystą radochę z jazdy... Jest też jeden jedyny minusik, tj. obligatoryjny wir w baku niezależnie od parametrów jazdy... poza tym mnjut_malina ta mashyyynaaa...
Pozdrav
Jak szukałem samochodu to wahałem się pomiędzy C4 a 308, jednak większy bagażnik wygrał. Teraz już wózków i krzesełek nie wożę, to może zamienię furę na C4.
My szukaliśmy na początku C4 Cactusa, ale wszystkie do 38 tys które oglądałem były w stanie conajwyżej średnim, więc doszliśmy do wniosku, że kupimy coś tańszego i mi się podobał 308, wystepuje w kombi co dodatkowy plus, bo za rok ślub to i pewnie dziecko sie pojawi, a nawet cenowo wychodziły lepiej, ale z wyglądu bardziej pasowało narzeczonej C4 i tak o to udało sie znaleźć z udokumentowanym przebiegiem i w sensownym stanie. A jak będzie potrzeba to zawsze można auto zmienić
Po zakupie jestem zaskoczony jak fajnie się tym jeździ i jak dynamiczne na swoją moc jest to 1.6 HDi, a i spalanie jest bardzo przyzwoite
Mam serdeczną prośbę.
Może jakiś admin lub moderator wydzielić te dwa tematy?
- Pierwsze kroki z Motocyklem 125
- Instalacje LPG w Samochodach - przeszkody w montażu
Są ciekawe, ale robią tu offtopic.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.