• Ponieważ będę musiał zrekonfigurować serwery przez najbliższe parę dni możliwe są przerwy w funkcjonowaniu forum.
  • Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

Dodatki do benzyny

Ja ja spadają temperatury pilnuję, żeby było minimum 1/2 zbiornika. I w sumie nic nie dolewam, raz na te 15-20 tysięcy kilometrów standardowy dodatek do czyszczenia wtrysków i tyle.
 
Zapasy uzupelnione.
a.jpeg
 
U mnie AR6900 P-Max też już na stałe zalewane z V-Power 95, no chyba że nie ma akurat wtorku a jest potrzeba zalać to wtedy V-Power Racing ale wtedy to już solo..
 
Ja z reguly tankuje gdzie taniej np. Avia, Jet itp.
 
Jeśli musisz osuszyć układ to napisz PW - podeślę lepszy alkohol niż IPA i z odpowiednią dawką składnika smarnego do GDI stosowanym także do paliw racing dla odpowiedniej równowagi.
Chyba nie muszę aż tak , teraz jestem w Niemczech do świąt albob i dalej jak nas zamkną i tankuję raz Schell power, raz Esso .
Chyba tu paliwa leisze to i dodatki .


Wysłane z mojego ASUS_X00TD przy użyciu Tapatalka
 
@Bodex paliwa są takie same, lub porównywalne. Wyjątek to E10, paliwa o liczbie RON 102 (np. Aral) i tego typu wyjątki. Normalna benzyna, tak jak w Polsce spełnia normę EN 228, a ON normę EN 590. To co być może wpływa na Twoje wrażenie lepszych paliw w DE, to coś zupełnie innego, czyli wyższa kultura jazdy. A to jest już zupełnie inna historia...
 
Przywieźć próbkę do zbadania
I porównania ?
Macie taką możliwość ?
Bo jednak słychać wyraźnie , że na Orlenowskim głośniej wyrcy .


Wysłane z mojego ASUS_X00TD przy użyciu Tapatalka
 
Last edited by a moderator:
To nie chodzi o jeden przypadek paliwa które zatankowałeś w Niemczech, czy innego pojedynczego w Polszy. Nie będę bronił argumentu, że na każdej jednej stacji koncernu jest taka sama jakość paliw. Jednak jak weźmiesz pod uwagę średnią jakość tego co się tankuje w całym kraju, to jest to na tyle porównywalne że ogromna większość kierowców nie zwraca uwagi na jakiej stacji leje paliwo, bo auto jedzie tak samo.
 
Przygotowania do zimy w większej połowie zakończone .
AR6900p-max - 1ml = 0.1429pln
 

Attachments

  • SAM_7133.JPG
    SAM_7133.JPG
    859,3 KB · Odwiedzin: 223
  • SAM_7136.JPG
    SAM_7136.JPG
    776,3 KB · Odwiedzin: 217
U mnie z AR6900p Yamaha spala mniej o około 0,5l paliwa na 100km. Z tego powodu zastosowałem do Golfa VI 1.6 102km MPI. Tu spalanie z wczoraj wyszło 7.7 [liczony przebieg faktyczny z paliwem wlanym do 1 odbicia] Samochód używany ciągle z klimą. Dystans to 7km+7km powrotu. Raz była trasa na tym zbiorniku 40km + 40km powrotu. Zbiornik w Golfie wystarczył na 2 i 1/2 miesiąca :). Liczę na spadek spalania przy następnym tankowaniu. Zrobiłem z układem zapłonowym,hamulcem ręcznym.
 
Po ponad 1000km na 6900p plus 95 ani razu nie został zarejestrowany błąd w ECU od zrobionego decata. Sterownik jest pod Euro 5, a nie ma ani jednego z czterech katalizatorów i żadna z sond nie zarejestrowała nieprawidłowości 🙊🙈 także działa na 10000 procent :)
 
Drugie auto z niezawodnych , silnik pracował prawie jak Zelmer Meteor 2 ,zalałem AR6400 i teraz to przypomina pracę bardziej Elektrolux Zen 😃
 
A ja dziś zakupiłem taki wynalazek 😄
 

Attachments

  • IMG_20201104_202836.jpg
    IMG_20201104_202836.jpg
    2,5 MB · Odwiedzin: 232
Wrażenia po AR 6900P Max:
- Civic R18A2, czyli 1,8 140 KM, brak odczuwalnych zmian w pracy silnika.
- Golf 1,6 BCB, czyli 1,6 105 KM, silnik pracuje zdecyowanie ciszej, na wolnych obrotach bardziej słychać dmuchawę nawiewu niż silnik, a podczas jazdy jest bardziej, tak jak niektórzy piszą; "aksamitnie".
 
A jak w Golfie spalanie?spadło?
 
Czyli cudów nie będzie. Ty masz po wirusie BMW?
 
Wolnossak, cudów nie ma, większość zmian mechaniczna (dolot, wydech, przepustnica, kolektory) i delikatnie zapłon agresywniej w ECU ustawiony
 
To trochę za mało, ja z 6900-p korzystam odkad wyszedł, czyli prawie jakieś 3 lata? Wyrobisz sobie zdanie po 1000-2000km, daj znać koniecznie 🍻
 
Last edited by a moderator:
Back
Top