Jaki dodatek można zastosować do wyczyszczenia wtrysków w silniku z wtryskiem pośrednim bądź bezpośrednim? Bo widzę, że mało jest środków, które wogóle działają. Przymierzam się do ar6400-p max a potem stosować 6900-p max.Wiem, że miał się pojawić dr petrol ale na próżno go jeszcze szukać. Może jakaś lepsza alternatywa do środków archoil?
Nissan Almera (n15) GTI z 1999 roku, silnik SR20DE (nominalnie 143 KM) - czerwona - oraz Mazda RX-8 Revolution z 2004 roku, silnik Wankla 1,3 (nominalnie 232 KM) - też czerwona ;-)
ar6400 albo amsoil pi performance abo bishops original receptura 333-G albo xado atomex multi cleaner albo któreś forte coś tam albo ... itd. itp. etc.
1300 km na AR 9200, dawka pi razy oko 1:10000 (5ml : 50l), ale będzie rosła bo najprościej odmierzyć 5ml a wiadomo że się zbiornika do zera nie wypali
Spalanie jest jakie było, nawet wzrosło, ale robi się zimniej więc nic dziwnego. Co do reszty to jest ok, na 100% coś tam się smaruje bo układ wtryskowy nie szaleje jak zawsze po odpaleniu. Nie to, że jest cisza jak makiem zasiał, ale jest lepiej. Po rozgrzaniu także trochę zmiękcza pracę silnika. Ogólnie na pewno coś zmienia w paliwie i tym jak całość pracuje - na Pb95+AR6200 silnik chodzi lepiej niż na Pb98. Porównywać z VP100 nie będę bo to paliwo nie na moją kieszeń przy obecnych cenach
Zobaczymy jak będzie wyglądać sytuacja zapachowa w bagażniku w miarę zużywania tego cuda, ale jest szansa że trafi do mnie na stałe.
Nie, nie kojarzę smrodku 6900 w Kijance. Używałem wersji do diesla w Alfach, ale benzynowego nie. Mogę spróbować 100ml buteleczkę jak mi się 6200 skończy.
Ja w MPI sobie chwalę właśnie połączenie AR6900p + Pb95 standard, wcześniej w innych autach z LPG dodawałem AR6200 i moim zdaniem efekty AR6900p są lepsze i bardziej odczuwalne.
Nissan Almera (n15) GTI z 1999 roku, silnik SR20DE (nominalnie 143 KM) - czerwona - oraz Mazda RX-8 Revolution z 2004 roku, silnik Wankla 1,3 (nominalnie 232 KM) - też czerwona ;-)
Ja tam "na przeczyszczenie" używałem w tłokowcu Ar6400, Amsoil P.I. Performance Improver, Bishops Original receptura 333-G oraz Xado Atomex Multi Cleaner i kiedyś na tłoki z góry Xado Verylube Antykoks, w wanklu to samo bez bishopsa i antycarbona, w regularnym użyciu mam kombo AR6900p max z Hybrogenem lane wcześniej na Verwę 98, ale ostatnio na zwykłą 95-oktanówkę i to ostatnie jest bardzo dobrym połączeniem - oba silniki się bardzo dobrze na tym sprawują, wysoka kultura pracy bardzo zachęca do płynnego ale dynamicznego używania całego spektrum dostępnych obrotów, z czego z ochotą korzystam w obu autkach z bananem na twarzy...
@CICHY właśnie bardzo dobrze to nazwałeś, to nie jest tak, że mi benzynowe silniki pracują jakoś niewiarygodnie ciszej czy dynamiczniej, tylko właśnie ta łatwość z jaką się wkręcają jest zauważalna, taka większa liniowość przyrostu momentu.
Nissan Almera (n15) GTI z 1999 roku, silnik SR20DE (nominalnie 143 KM) - czerwona - oraz Mazda RX-8 Revolution z 2004 roku, silnik Wankla 1,3 (nominalnie 232 KM) - też czerwona ;-)
Mam w baku trochę benzyny z AR6200, czy mogę do tego dodać AR6400-P MAX i zatankować do pełna? Nie pogryzą się? Mam LPG i żeby uzyskać najlepsze efekty wyjeździć ten zbiornik od razu (jeździć na benzynie), czy mogę go opróżnić w dłuższym czasie, ale tylko na rozruchy?
@wlyszkow , @Pedros
Pytanie do was , bo macie większą wiedzę .
Czy są dodatki do benzyny do zastosowania w silniku z bezpośrednim wtryskiem benzyny .
Wiadomo , że benzyna nie obmywa zaworów ssących a leci tam syf z EGR plus opary .
Dodatki oczyszczające EGR i zawory.
W sumie sobie nie wyobrażam jakie , bo wszystkie dodatki będą spalone w cylindrze ....?
Owszem cylinder to miejsce spalania ale przy odpowiednio wysokiej dawce dodatku można jego część wysłać w spalinach do recyrkulacji. Są także składniki, które od zbiornika paliwa czyszczą filtry DPF i GPF a także inne miejsca co dowodzi braku ich kompletnego spalenia w komorze spalania.
Poniżej efekt działania AR6400-D Max na fotkach DPFView attachment 8778View attachment 8779
Tak, dodatki potrafią działać na zawory albo przez zawory recyrkulacji albo przez cofkę spalin, oczyszczanie komory spalania nigdy nie jest w 100% skuteczne. Chyba @poziom1989 wstawił kiedyś artykuł z badaniami w tym temacie gdzie wyszło że dodatki działają także w silnikach GDI. Chyba wszystko oparte o PEA da sobie radę, jedne środki lepiej drugie gorzej zależnie od stężenia i dodatkowych substancji. Archoil, Liqui Moly, Penrite, Millers - trochę tego jest.
Mam w baku trochę benzyny z AR6200, czy mogę do tego dodać AR6400-P MAX i zatankować do pełna? Nie pogryzą się? Mam LPG i żeby uzyskać najlepsze efekty wyjeździć ten zbiornik od razu (jeździć na benzynie), czy mogę go opróżnić w dłuższym czasie, ale tylko na rozruchy?
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.