• Ponieważ będę musiał zrekonfigurować serwery przez najbliższe parę dni możliwe są przerwy w funkcjonowaniu forum.
  • Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

Dodatki do benzyny

Praktycznie cała linia 6200, 6400p, 6900p zawierają odpowiednie składniki
Skoro stosuje AR6900-p max od 2 lat prawie non-stop , to raczej ten dolot jest utrzymany jako czysty ?
.za jakieś 15 tys km będę robił regulacje zaworów (120kkm) cała góra jest demontowana łącznie z kolektorem bo to jedno, to zobaczę efekty i udostepnie zdjecia w odpowiednim dziale.

Wysłane z mojego ASUS_X00TD przy użyciu Tapatalka
 
Pytanko. A jeśli tankuje benzynę tzw premium Shell v power to jest sens dodawać jeszcze do benzyny archoil AR 6900? Bo szczerze to kto wie ile tych dodatków stacje dodają pewnie minimalne wartości 😉?
 
Lepiej nie, archoila nie stosowałem ale przez roztargnienie, odruchowo wlałem dodatek do vpower 95 i spadek osiągów gwarantowany. Dodatki leję tylko do "czystej" Pb i tylko do 95
 
To chyba teraz zrobię sobie test i zacznę lać zwykła benzynę Shella fuel Safe Plus dodatek archoil AR 6900 . Mam bak 45 litrów to 50 ml powinno być okey przy każdym tankowaniu 😉przetestuje i zobaczę jakie spalanie i wrażenia
 
Ok, przejechałem kolejny 1000 na AR6200 i dodatek ma u mnie:

sealofapproval.jpg


Pierwszy dodatek z przelanych hektolitrów różnych siuwaksów (w tym od AR/Oilem :p) który cokolwiek zmienił. Nie wiem, czy paliwo z Orlenu jest aż tak złe :D ale z AR6200 praktycznie nie słychać pracy układu wtryskowego, czy to na zimno czy gorąco co zwłaszcza na zimno było niezłym wkur... w tym silniku. Sama praca też się mocno wygładziła co widać i czuć zwłaszcza podczas postoju gdzie normalnie ten silnik jest podobny do starego diesla. Nadal klekocze, ale to już nie jest ten poziom co dawniej. Co prawda trochę zajęło dojście do obecnego stanu (jakieś 2000 km), ale szok serio ciężki.

Cała reszta (spalanie, reakcja na gaz i t.d.) jest taka jaka była więc jak ktoś oczekuje że z AR6200 będzie taniej albo szybciej to nie będzie :p Ale czyste Pb95 z AR6200 w mojej Kijance to świetny kontrkandydat dla paliw wysokooktanowych czy premium 95.
 
@jerseyAdmin wypróbuj sobie później jeszcze AR6900p max, moim zdaniem jest nawet lepszy od 6200.
 
499zl za 500ml tego archoil 6200 chyba ktoś oszalał z cena gdzie za 89zl mamy archoil 6900 max p działa podobnie jak nie lepiej według opini.. za co płacić te 499zl? To wgl nie wychodzi ekonomicznie
 
499zl za 500ml tego archoil 6200 chyba ktoś oszalał z cena gdzie za 89zl mamy archoil 6900 max p działa podobnie jak nie lepiej według opini.. za co płacić te 499zl? To wgl nie wychodzi ekonomicznie

Przecież AR6200 jest prawie 2x tańsze?
 
O to, że 500ml 6900 wystarczy Ci na 500 litrów, a 500ml 6200 do końca życia.
Poza ceną, zobacz w jakich proporcjach stosuje się każdy z tych dodatków.
 
Nie, ale na zwykłej są najlepsze rezultaty...
 
Bo środek nie dubluje/gryzie się z dodatkami w premiumkach.
 
O to, że 500ml 6900 wystarczy Ci na 500 litrów, a 500ml 6200 do końca życia.
To krótkie to życie ;) Ja wiele nie jeżdżę a buteleczka z AR6200 zakupiona w połowie listopada 19r już się zbliża ku końcowi ;)
Może finalnie i wychodzi taniej ale efekty po 6900 wydają się być bardziej "namacalne". Dawkowanie dawkowaniem pytanie o działanie :D Też uważam że 429zł za 500ml butelkę to niezłe przegięcie. Spodziewał bym się więcej za taką cenę. Nwm w czym jest ona uzasadniona ale niższa cena za butelkę bardziej zachęcała by do zakupu a tak mamy po prostu zaporę cenową, którą mało kto zechce przekroczyć. Mi się powoli kończy i nwm czy zechce wywalić znowu blisko pół kafla żeby dodawać do LPG co jest troszkę upierdliwe na stacji paliw. Może zostanę przy 6900P i okazjonalnie 6400 lub Amsoil P.I. do benzyny.
 
Też uważam że 429zł za 500ml butelkę to niezłe przegięcie. Spodziewał bym się więcej za taką cenę. Nwm w czym jest ona uzasadniona
Może zostanę przy 6900P
6200 - butelka 500ml wystarcza na 10.000l paliwa.
430/10.000=0,043
6900 - butelka 500ml wystarcza na 500l paliwa.
80/500=0,16
Żeby 6900 obskoczyć taką samą ilość paliwa, co butelką 6200, kosztowało by Cię to 1600 zł. Także, jak widzisz, ten 6200 nie wychodzi wcale tak drogo. Jest droższy w zakupie, ale długofalowo wychodzi znacznie taniej.

Co do reszty posta, nie mam zdania, efekty po obydwu jakieś tam pewnie są, w jednym silniku zauważalne, w drugim nie. Ja kończę butelkę AR-a, przechodzę pewnie na Mannola i standardowo przed zimą Unik+.
 
jeśli masz zamiar używać tego cały czas to może i ok pytanie teraz o działanie...ja mam 1.6 mpi więc myślę że moge tego używać co jakiś czas a nie ciągle a druga sprawa przydatność tego dożywotniego produktu czy po 2 latach sie coś z tym nie zacznie dziać skoro już otwarte ;)
 
6200 - butelka 500ml wystarcza na 10.000l paliwa.
Ech. Co to za wyliczenia?
500ml wystarczą na 5000L , a wg zaleceń @wlyszkow na 2500L.

Myślę, że racjonalnie jest porównywać ceny 100ml AR 6200 do jednej lub dwóch butelek 500ml AR 6900.
 
Ech. Co to za wyliczenia?
Faktycznie, dawkowanie z karty produktu, z oficjalnego sklepu AR:
Pierwsze 3 dawki 1:5000 (1ml/5l),
kolejne dawki 1:10000 (1ml/10l)

W opisie produktu na stronie AR "500ml wystarcza nawet na 10.000l paliwa". Czyli ktoś tu ściemnia ;)
Post automatically merged:

Myślę, że racjonalnie jest porównywać ceny 100ml AR 6200 do jednej lub dwóch butelek 500ml AR 6900.
No to nadal prawie dwukrotna różnica w cenie.
 
Last edited:
Back
Top