Nissan Almera (n15) GTI z 1999 roku, silnik SR20DE (nominalnie 143 KM) - czerwona - oraz Mazda RX-8 Revolution z 2004 roku, silnik Wankla 1,3 (nominalnie 232 KM) - też czerwona ;-)
@soszo - no jakbyś prawie zgadł ;-)
sam też przecież lejesz... no wiesz - świadomość, że w baku i i układzie całym krąży paliwo premium i spaliny są też premium, co nawet nosem stwierdzić można... to są rzeczy bezcenne
No mniej więcej tak to działa. Czy one coś dają to się raczej nie przekonasz. W sumie to wiadomo że Oilsyn do czyszczenia coś daje, bo @SACZI kiedyś wrzucał zdjęcia tłoków przed/po użyciu. Gdzieś krąży badanie spalin po użyciu AR6900P i też wyszło na plus.
Można założyć że reszta dodatków też mniej albo więcej działa jak producent opisuje, chociaż niekoniecznie w takim zakresie.
A to, że niektórzy wolą mieć w baku więcej dodatków niż benzyny to inna sprawa
Nissan Almera (n15) GTI z 1999 roku, silnik SR20DE (nominalnie 143 KM) - czerwona - oraz Mazda RX-8 Revolution z 2004 roku, silnik Wankla 1,3 (nominalnie 232 KM) - też czerwona ;-)
A tak na poważnie - cudów nikt przy zdrowych zmysłach chyba nie oczekuje...
podwojenie dawki to żaden kosmos - przy "standardowej" 1:1000 masz w paliwie 1/1000 dodatku + 1000/1000 paliwa, co razem daje 1/1001 mieszanki paiwowo/dodatkowej i udział dodatku w tej mieszance wynosi ~0,0999%, przy podwojeniu mamy 2/1000 dodatku + 1000/1000 paliwa, co razem daje 2/1002 mieszanki paliwowo/dodatkowej i udział dodatku w tej mieszance wynosi wtedy ~0,1996% To nie są nawet 2 promile
Podwojna dawką oilsyn to 44 grosze do litra. To już nie są promile tylko kilka procent ceny benzyny. Jeśli nie ma tego wymiernych efektów (np przesmaruje układ bardziej niż wystarczajaco) to po co stosować zwiększone dawki
Nissan Almera (n15) GTI z 1999 roku, silnik SR20DE (nominalnie 143 KM) - czerwona - oraz Mazda RX-8 Revolution z 2004 roku, silnik Wankla 1,3 (nominalnie 232 KM) - też czerwona ;-)
W sumie to wiadomo że Oilsyn do czyszczenia coś daje, bo @SACZI kiedyś wrzucał zdjęcia tłoków przed/po użyciu. Gdzieś krąży badanie spalin po użyciu AR6900P i też wyszło na plus.
Przypomnę, że pisałem też na forum o tym, jak 7 kkm temu silnik z Madzi był poddany rewizji w Rotary RevService i po rezebraniu wyszło, że był w środku czyściutki, a lałem wtedy głównie AR6900pmax i hybrogen (w jednym tankowaniu oba, choć podane oddzielnie, zgodnie z instrukcją od @wlyszkow - żadnych nagarów i innych takich artefaktów utrudniających silnikowi i kierowcy życie nie było a rotorki po przebiegu 128 kkm mogły być ponowie wykorzystane przy montażu na kolejne 100 kkm, a ten akurat element "lubił być" w wanklach mocno zużyty... no chyba, że to efekt tego, że lubię czasem przycisnąć i to obroty wszystko w silniku wyczyściły i zregenerowały "trójkątne tłoki"
Podwojna dawką oilsyn to 44 grosze do litra. To już nie są promile tylko kilka procent ceny benzyny. Jeśli nie ma tego wymiernych efektów (np przesmaruje układ bardziej niż wystarczajaco) to po co stosować zwiększone dawki
@ozzy1979 twierdził, że lepiej mu autko hula na podwójnej, niż na pojedynczej
Ja mogę powiedzieć, że odczucia mam podobne, czyli stawiam hipotezę, że jest lepiej - a dodatkowo stawiam tezę, że na pewno nie szkodzę i jest czyściej - w spalaniu i silniku... Howgh!!!
No i? Niektórzy palą codziennie paczkę fajek po 15-16 pln/paczka... Albo piją 4 piwa po 4 pln. Czyli spalają/piją codziennie równowartość dodatku w podwójnej dawce na 44 l beny. Ojej.
Nissan Almera (n15) GTI z 1999 roku, silnik SR20DE (nominalnie 143 KM) - czerwona - oraz Mazda RX-8 Revolution z 2004 roku, silnik Wankla 1,3 (nominalnie 232 KM) - też czerwona ;-)
Nissan Almera (n15) GTI z 1999 roku, silnik SR20DE (nominalnie 143 KM) - czerwona - oraz Mazda RX-8 Revolution z 2004 roku, silnik Wankla 1,3 (nominalnie 232 KM) - też czerwona ;-)
Spróbuj kiedyś, to sobie sam wyrobisz własne niezależne zdanie na temat... i już...
44 grosiki na literku razy np. 40 dm3 to będzie jakieś 17,60 zł, czyli takie tańsze wino - żaden wydatek, a będziesz wiedział
Nissan Almera (n15) GTI z 1999 roku, silnik SR20DE (nominalnie 143 KM) - czerwona - oraz Mazda RX-8 Revolution z 2004 roku, silnik Wankla 1,3 (nominalnie 232 KM) - też czerwona ;-)
Jak wspomniał @CICHY tu nie chodzi o wzrost mocy bo to drugorzędny efekt. Bardziej liczy się efekt czystości, smarowania, antykorozji itd. A, że silnik jest żwawszy to miło. Mi z dodatkiem palą więcej pojazdy, bo żywszy silnik zachęca do deptania. Jak wspominałem - katalizator przy 230 kkm w super stanie. Potwierdzają to 2 sondy lambda, analizator, osiągi.
Nissan Almera (n15) GTI z 1999 roku, silnik SR20DE (nominalnie 143 KM) - czerwona - oraz Mazda RX-8 Revolution z 2004 roku, silnik Wankla 1,3 (nominalnie 232 KM) - też czerwona ;-)
Mi z dodatkiem palą więcej pojazdy, bo żywszy silnik zachęca do deptania. Jak wspominałem - katalizator przy 230 kkm w super stanie. Potwierdzają to 2 sondy lambda, analizator, osiągi.
tu nie chodzi o wzrost mocy bo to drugorzędny efekt. Bardziej liczy się efekt czystości, smarowania, antykorozji itd. A, że silnik jest żwawszy to miło.
Nie ma wzrostu mocy czy raczej momentu obrotowego to silnik nie będzie "żywszy". To jest właśnie oszustwo tyłkohamowni o którym wspomniałem.
Jak napiszę, że chcę zrobić mapę dla wolnossaka 1.6 gdzie dołożą mi 5KM i 10Nm to powiecie, że nie ma sensu bo nie poczuję różnicy
Podwojna dawką oilsyn to 44 grosze do litra. To już nie są promile tylko kilka procent ceny benzyny. Jeśli nie ma tego wymiernych efektów (np przesmaruje układ bardziej niż wystarczajaco) to po co stosować zwiększone dawki
Dokładnie. Ja stosuję dodatek do standardowego oleju napędowego, aby sumaryczna cena była niższa niż paliwa premium, a efekt (cetane booster, smarność, mniejsza emisja) był podobny lub nawet lepszy.
Nissan Almera (n15) GTI z 1999 roku, silnik SR20DE (nominalnie 143 KM) - czerwona - oraz Mazda RX-8 Revolution z 2004 roku, silnik Wankla 1,3 (nominalnie 232 KM) - też czerwona ;-)
@jarski - Ty stosujesz dodatek, żeby uzyskać jakość standardowego premium w cenie niższej niż to standardowe premium i to podejście jest OK, ale nie jest jedyne ani jedynie słuszne, bo ktoś może przecież chcieć osiągnąć coś bardziej dopakowanego niż standardowe premium i jest gotów dopłacić ileś tam za to premiumowe premium (kwestią odrębną jest, czy to dodatkowe dopakowanie zostanie właściwie wykorzystane... np. w postaci dynamiczniejszej jazdy i czy efekty będą dla użytkownika w różnych aspektach użyteczne, ale to już jest sprawa konkretnego użytkownika )
A mnie to tylko ciekawi w jaki sposób AR 6900 P max oszukuje ECU mojej Mazdy . Jak wiadomo każde 1.6 MZR odpala na obrotach rzędu 1,5-2k w zależności od temperatury i trzyma je przez 20-30 sekund poczym schodzą do 1-1,2 k rpm . Po Archoilu 5 sekund po starcie obroty schodzą do 800 rpm .
Taka ciekawostka
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.