• Ponieważ będę musiał zrekonfigurować serwery przez najbliższe parę dni możliwe są przerwy w funkcjonowaniu forum.
  • Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

Dodatki do ON - podnoszenie jakości paliwa

Jak z wypalaniem FAPA po dodaniu ar6900? I wg jeśli wypala się do ok. 750-800 km to dobrze czy za często? PUG 308 1.6 120KM
 
U mnie ok 740 km, na ar idzie już 3 ci zbiornik, nie wiem jak było wcześniej bo nie miałem jeszcze interfejsu żeby zobaczyć.
 
A to dziwne, rozmawiałem z majstrem od napraw wtryskwiaczy, pomp itp w moich okolizach i mówił, że ma kogoś znajomego w Orlenie i że maja tam 12 klas jakościowych paliwa i że to właśnie BP bierze od nich najlepsze, a najgorsze Shell, na ile prawda nie wiem, sam tankuje na Shellu bo mam po drodze, ale spróbuję przy okazji ropki z BP na pewno, tym bardziej, że też mają promki w czwartki ;)
To tez dziwne bo zawsze tankowałem vpower duesel na shellu i od jakiegoś czasu auto ma muła i tak jakby kotwice z tylu.Przeszedłem na BP Ultimate i inne auto zrywnuejsze nie ma muła .Co do spalania nie wiem nigdy nie sprawdzałem ale jest napewno duża lepsza poprawa auta
 
Również w czwartek uzupełniłem pare litrów na BP.
Jest kurde lepiej. Mimo dołożenia sporego mixu 2EHN -Ar6900.
 
A ja odwrotnie. Na ultimate jest prawdziwy muł i pracuje jak traktor. Na vpower dużo ciszej i ma kopa. Ale vpover tankuje w inny dzień nie czwartek.
 
A ja odwrotnie. Na ultimate jest prawdziwy muł i pracuje jak traktor. Na vpower dużo ciszej i ma kopa. Ale vpover tankuje w inny dzień nie czwartek.
Ja tankowałem w tygodniu i tak poprawy nie było.A naprawdę od 3 lat lalek vpowera na shellu i nigdy nie narzekałem a teraz jest tragedia auto się tak jakby dławiło itp.Przeszedłem na Ultimate i tak jak jak vpower polowe dawki AR6900 i jest ogromna różnica
 
To by wychodziło, że paliwo musi kompletnie nie trzymać norm skoro są tak odczuwalne różnice.
 
Musi trzymać normy. Natomiast od ledwo spełniania norm do super paliwa jest ogromna różnica. Nasze dodatki tez są kompatybilne selektywnie.
No i oczywiście w każdej temperaturze silnik inaczej spisuje się.
 
U mnie w firmie dostaliśmy dwie nowe Kia Proceed z silnikami 1.6. Jedna była tankowana głównie na Shell a druga na Orlenie. Ta która była na Shell po 90tys km skończyła się pompa paliwa. Ta na Orlenie aktualnie około 60tys km ale póki co nic się nie dzieje. Nie wiem czy zbieg okoliczności czy wina paliwa ale zobaczymy jak dobije do 90tys km
 
@Kociek-87 cieżko powiedzieć. Zresztą stacja stacji nie równa nawet dużych graczy jak BP,Shell ,Circle-K,Orlen ,Lotos . U mnie w rodzinie wujek jeździ 180 tys od nowości autem tylko na Statoil/circle K tankując tylko diesla premium i wszystko okey,tato mój 130 tys tylko na shell tankując tylko diesla premium i wszystko okey. Podobno diesel najgorszy jest na orlenie bo dużo bio dodatków ma a to nie służy silnikom. Natomiast ja tankując benzynę na markowych stacjach 95 czy 98 nie zauważyłem jakiś mega różnic. Jak dla mnie najlepiej chodzi na shell 95 v power ,natomiast najgorzej na bp 95 ,jakieś takie zwykłe paliwo beż niczego mi się wydaje. Natomiast różnice nie są duże.
 
Ciężarówka pomiędzy interwałami wymiany filtra paliwa na shellu w filtrze bagno, bodaj 100 tyś przebiegu. Czy to normalne, czy anomalia- nie wiem, może problem konkretnej stacji
 
Ja tak jak mówię czuję delikatne różnice w benzynie ale one są minimalne 😀
 
Ciężarówka pomiędzy interwałami wymiany filtra paliwa na shellu w filtrze bagno, bodaj 100 tyś przebiegu. Czy to normalne, czy anomalia- nie wiem, może problem konkretnej stacji
Po niektórych dodatkach u mnie tez filtr ciemnial bo wypłukiwało depozyty.
Geneza może być rożna. Paradoksalnie właśnie dobre paliwo może tez brudzić filtry.
Post automatically merged:

Nie wiem co macie za auta albo jaką macie reakcję na paliwo, ale ja jeżdżac od opałowego oleju po verve lc55 nie czuje kompletnie niczego innego
Tak z ciekawości opał jaką liczbę cetanowa ma? Jego chyba trzeba porządnie doprawić 🙃
 
Back
Top