Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notatka: This feature may not be available in some browsers.
A to nie jest tak, że wtedy ryzykujemy zakoksowaniem egr'u?ferrocen nadaje się do każdego diesla, bo to działa katalityczne na cały układ spalin. Szczególnie jeśli czujesz ze auto stało się zamulone z powodu zakochanego katalizatora
Sadzę pokazuje % i o nią mi chodziło. Popiół pokazuje w gramach (coś powyżej 12 gram na tą chwilę)Nawet z historii zakupow produkt zniknął.
To cyklicznie pojawi się / kiedyś też czaiłem się bo najpierw nie było potem był za 900 zł
Potem dopiero w cenie normalnej.
W dpfie jest mnóstwo czujników i algorytmów liczących na tej podstawie (w komputerze).
Mamy wartość sadzy obliczoną i zmierzoną. Na tej podstawie sterownik podejmie decyzje o uruchomieniu procedury wypalania.
Co za tym idzie wypalanie może być zainicjowane wcześniej i zostać przerwane wcześniej.
Dopiero jeśli sytuacja permanentnie powtarza się to oznacza ze trzeba przyjrzeć się tematowi głębiej.
Jeśli chodzi o zapełnienie to piszesz o sadzy (soot) czy popiołach (ash)?
Post automatically merged:
@JNC_946 ferrocen nadaje się do każdego diesla, bo to działa katalityczne na cały układ spalin. Szczególnie jeśli czujesz ze auto stało się zamulone z powodu zakochanego katalizatora
Z różnych miejsc ale takich samych.Osobiście uważam ze napewno coś DNA wnosi bo sam odczuwam różnice na plus.Czy oba wykresy są z różnych hamowni? Bo jeśli tak to wnioski można sobie włożyć w buty.
A Jak wy kontrolujecie proces wypalania DPF
Wysłane z mojego 2109119DG przy użyciu Tapatalka
Właśnie nie. Wręcz przeciwnie - ładnie dopala.A to nie jest tak, że wtedy ryzykujemy zakoksowaniem egr'u?
A to luz. Wszystko w ramach zaprogramowanych procedur.Sadzę pokazuje % i o nią mi chodziło. Popiół pokazuje w gramach (coś powyżej 12 gram na tą chwilę)
To hamowanie auta z dziś na zwykłym ON z pełna dawka DNAZdjęcie z 190 KM to drugie hamowanie?
A Jak wy kontrolujecie proces wypalania DPF