Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notatka: This feature may not be available in some browsers.
AR6400-D nie zawiera tlenku ceru i nie potrzebuje ON premiumCześć,
planuję podejść do wtryskiwaczy - ok 210 tys km, nic nie robione (1.6 tdci / 90KM, z katalizatorem, bez DPF)
tak patrząc po internetach - do jednorazowego zastosowania (jako dodatek do paliwa) przewijają się:
Jest jeszcze sporo innych (Amsoil, Xado, Mihel, Wurth, K2 itd, itp.) , każdy super czyści smaruje i konserwuje...
- LM 2666 Diesel Spulung (ok 35 PLN) - trochę mi takim makdonaldem samochodowym zalatuje (subiektywnie oczywiście)
- LM 5156 / 20450 PRO LINE DIESEL SYSTEM REINIGER (ok 55 PLN) - ponoć coś daje, ponoć.
- FORTE DIESEL INJECTOR TREATMENT (ok 100 PLN) - Forte rozpoznaję jako markę, przy czym dla dobrego efektu zalecają zastosować z ich własnym dopalaczem (diesel treatment, który kosztuje ok. drugie tyle, ten ponoć też można zastosować jako all-round czyścik).
- ARCHOIL AR6400-D MAX (ok 100 PLN) - ma tu dobrą reprezentację i możliwe, że ten właśnie pójdzie w bój.
Ktoś chciałby dodać jakiś jeszcze czyścik, który mu się sprawdził?
Co do AR6400 - auto aktualnie jeździ na vpower diesiel - czy nie będzie to zbyt bogata kombinacja, czy lepiej najpierw zejść do zwykłego ON?
W opisie stoi, że wystarcza 40 -80 litrów paliwa - lepiej go dozować krócej i w większym stężeniu (na 40L) czy dłużej w mniejszym (na 80L)?
Czy "aktywne molekuły" to przypadkiem tlenek ceru jako katalizator do wypalania sadzy?
Czy przy jego zastosowaniu zalecana jest dłuższa jazda na uczciwych obrotach (np. +2500) żeby silnik, turbina i układ wydechowy dobrze się zagrzały? - auto zwykle jeździ po mieście także jest mało takich okazji?
Czy może lepiej przed aplikacją zastosować dodatek do paliwa do codziennego stosowania, typu AR6900 przez jakiś czas w razie gdyby AR6400 miał spowodować jakieś niespodzianki? Auto tankowane na normalnych stacjach.