Michalos12
Użytkownik
- Samochód
- citroen C3 1.4hdi 68km,peuegot 301 1.6 bluehdi 99km
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notatka: This feature may not be available in some browsers.
Potwierdzam, u mnie w 1.5 tdci już około 75-80 ml 2ehn na 50l ON powoduje problemy. Twarda i sucha praca silnika oraz odczuwalnie gorsze osiągi...Bywa, że zbyt wysoka dodatkowa dawka 2ehn pogarsza osiągi jednostki Euro6 i podwyższa także spalanie, ze względu na wyższą emisję NOx, zależy od silnika softu, osprzętu ale niektóre nawet na ON premium już gorzej pracują i więcej palą.
Zdecydowanie się z Tobą zgadzam. O ile piszę iż max. co mogę dodać to około 80 ml 2-EHN na 50l, to stosuję mieszanki na poziomie 65-70ml. Zdarzało się, że już 75 ml powodowało problemy.I ważna uwaga na koniec: każde paliwo bazowe inaczej reaguje na podnoszenie liczby cetanowej.
W jednym ta sama dawka podniesie o np. 4 cetany na innym paliwie taka sama dawka podniesie o np. 8 „cetanow”.
Bardzo istotna jest jakość paliwa bazowego. Rafinerie mogą iść na skróty produkując niskocetanowy olej napędowy, który potem przed rozkonfekcjonowaniem „wzmacniany” jest cetan boosterami. To jest tańsze niż produkcja od razu wysokogatunkowego surowca.
A nie jest tak, że klekot spalania jest cichszy i obniżył tło dźwięku, dzięki temu słyszysz bardziej osprzęt?
Dzięki za odpowiedź a słuchaj do takiego Cetanu wystarczy np Mannol Ester na przesmarowanie? Bo akurat posiadam to na półeczce.2-EHN w Pl ciężko dostać jako konsument ale sam jest tylko półproduktem. Ale można
Są producenci którzy produkują dodatki dla stacji paliw, tam można pytać . Ale bez smaru nie polecam stosować.
Cetan R to chyba najbardziej kompletny preparat bez zbędnych dodatków rozcieńczajacych na bazie bdb azotanu polskiej produkcji Nitroerg (jeden z lepszych jakościowo 2-EHN na świecie!!!).
Zaskakujące jest to że przegrzebując cały internet nie znalazłem ani 1 złej opini o tym produkcie. Najbardziej zadowoleni są z niego firmy transportowe które wyliczają 7/8 procent mniejsze zużycia paliwa w ciężarówkach co już idzie w tysiące litrów na flote a groszowe sprawy za środek.Sam jestem ciekaw tego cetan R, cenowo wychodzi bardzo korzystnie,~60zl/L