Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notatka: This feature may not be available in some browsers.
Ale za drogo wychodzi...Stanadyne kumpel zalał do stilo powiedział że mu spalanie spadło , stwierdził że nawet tak nie palił jak go kupił z salonu hehe , teść leje do Tuscon,a 2.0 I sobie chwali .
Radzę wrócić do AR6900. V-power ma podobno bardzo silne właściwości czyszczące ale za to obniża smarność. Dwóch moich znajomych jeżdżących praktycznie tylko na V-power miało poważne problemy z wtryskami (w jednym wypadku koszt zabawy 5 tys.) a w 2 zakładach zajmujących się regeneracja wtrysków stwierdzili, że "po V-power to normalka. Paliwa premium mają zwykle dodatki poprawiające smarowanie tyle tylko, że w zbyt małej dawce w stosunku do dodatków czyszczących tą smarność obniżających.Ja używałem ciągle AR 6900 Dmax.Ewidentnie ciszej było słychać wtryski w CR.
Ale ostatnio leje tylko Shell Vpowera diesla i jeszcze ciszej chodzą wtryski spalanie według kompa 0.5 mniejsze.
Stosuje teraz tak 4 bąki V-power jeden bak zwykły on z 6900
Problem jest w zasadzie tylko taki, że liczba cetanowa zostanie (ewentualnie) zbyt mocno podniesiona czego niektóre silniki nie lubią i może objawiać się to gorszą akustyką pracy silnika (zwłaszcza na wolnych obrotach). Poza tym dodanie AR6900D-max do paliwa premium jest wręcz wskazane ze względu na poprawę smarności ale generalnie jak lejemy Ar6900D-max to lepiej do zwykłego ON. Z niektórymi paliwami premium dogadują się lepiej (ponoć z BP ultimate) a z innymi gorzej ale wiele zależy od konkretnego silnika.Część z tych składników zawartych w dodatkach znajduje się już w paliwach premium,dlatego nie można jednoznacznie stwierdzić co można dodawać a czego nie ,nie znamy dokładnych składów paliwa i dodatków.
Ładnych parę lat temu wstecz jeździłem tylko na V Power 100 i przejechałem na grube dziesiątki tys. km jak nie setki. I diesel i pb. Żadnych problemów. Od 2013 bodajże tankuje 50/50 Lotos / Orlen KAŻDY rodzaj paliwa, ale 90% Verva i Dynamic (poza tym też LPG) i też nie mam żadnych problemów. Także z tym, że sobie koncern wypuszcza paliwko niesprawdzone, po którym wtryski się regeneruje to raczej nie ;-)Radzę wrócić do AR6900. V-power ma podobno bardzo silne właściwości czyszczące ale za to obniża smarność. Dwóch moich znajomych jeżdżących praktycznie tylko na V-power miało poważne problemy z wtryskami (w jednym wypadku koszt zabawy 5 tys.) a w 2 zakładach zajmujących się regeneracja wtrysków stwierdzili, że "po V-power to normalka. Paliwa premium mają zwykle dodatki poprawiające smarowanie tyle tylko, że w zbyt małej dawce w stosunku do dodatków czyszczących tą smarność obniżających.
Teraz wszystkie paliwa są BIO min 7% w związku z czym o smarnosc nie trzeba martwić się, potwierdzają to badania laboratoryjne.