• Ponieważ będę musiał zrekonfigurować serwery przez najbliższe parę dni możliwe są przerwy w funkcjonowaniu forum.
  • Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

Extreme Lubricants A.M.G. VR2 5W-30 GTI

  • Thread starter Deleted member 7
  • Start date
Czytałem komentarze. Dziękuję za wsparcie. Staramy się być tak otwarci, jak to tylko możliwe. A także zaskoczony tym, co masz tutaj rozmowę podczas omawiania testu, który nie jest istotny dla olejów silnikowych.
1. AMSOIL jest jedyną renomowaną marką, która używa tej metody do promowania jako reklamy. Pozostali producenci są po prostu zaskoczeni
2. Jeśli ta metoda jest używana w całości, tak jak robią to w Rosji producenci tacy jak AKKORA, WINDIGO, polimer itp., wtedy możesz pokazać wyjątkowe sztuczki na maszynie tarcia
oleje te są umieszczane na kolanach wszystkich znanych producentów. I skupić się na dodawaniu chlorparafin do standardowego oleju. Tylko brak zużycia, po analizie procesów, widzimy te oleje tylko na maszynie tarcia. A najciekawsze jest to, że na maszynie tarcia w Rosji najlepszy wynik miał szampon Head & Shoulders
:D
3. W silniku nie ma takiego tarcia mechanicznego. Jest dynamiczny, jest graniczny, ale nie mechaniczny. Nie ma takiego zużycia, nie ma takiego wysiłku.
4. ESTER nie wpływa na zużycie. W AMSOIL 10%, W Mobil ich 5 %, mamy w GTI 15%, ale gorszy wynik w Mobil
5. Dziwnie słyszeć, że nie wiemy, jak powstają oleje. Czyli w bardziej dostępnym VENOLU wszystko jest OK, a w EXTREME coś nie zgłoszono. MOBIL pewnie też nie rozumie, co tworzy. Wszystkie niezbędne komponenty są używane. Również nasz wynik nie może być związany z olejami bazowymi. EXTREME AMG VR2 5W40 GTC i AMSOIL SS również mają wysoką zawartość PAO + ESTER. Jak widzę sytuację. W tym teście sprawdzany jest pakiet dodatków olejów przekładniowych. Ale jak poważny jest test, nie chcę o tym rozmawiać. Wierzę infineum i ich patentów, badań, i oficjalnych tolerancji producentów OEM. Jeśli ten pakiet dodatków kupuje MOBIL, warto pomyśleć, że coś jest nie tak z tą maszyną tarcia.
 
@Bonker czy możesz udostępnić wynik testu na uszczelki, a dokładnie: ACEA CEC L-39-96?
 
Panowie, prywatne dyskusje przenieście w zacisze PW. Tutaj nic do tematu nie wnosicie.
 
To zadam pytanie inaczej czy jakiś producent udostępnia takie badania, można mieć w nie gdzieś wgląd aby ocenić Extreme na tle innych olejów z nietypowymi recepturami?
 
Dlatego tak mi się wydawało, ze raczej nikt tego od tak sobie nie udostępnia
 
@Bonker czy możesz udostępnić wynik testu na uszczelki, a dokładnie: ACEA CEC L-39-96?

po wydaniu klasyfikacji API SN znaczenie testu CEC L-39-96 zniknęło, ponieważ w pakiecie dodatków znajduje się specjalny klimatyzator, który rozwiązuje problem z elastomerami. Co więcej, guma wysusza czyste PAO, ale mamy w składzie 10% ESTER, z którego przeciwnie, guma pęcznieje, czyli ESTER wyrównuje efekt uboczny PAO.
Post automatically merged:

To zadam pytanie inaczej czy jakiś producent udostępnia takie badania, można mieć w nie gdzieś wgląd aby ocenić Extreme na tle innych olejów z nietypowymi recepturami?

Tłumacz źle przetłumaczył pytanie. Nie rozumiem. :)
 
Pierwsze zdanie twojej wypowiedzi odpowiedziało (pośrednio) na moje pytanie :)
 
Jak ktoś ma luźne 40000 Euro to oferuję się że zdobędę takie wyniki. Myślę że poszliście za daleko. To już zdecydowanie wyższa liga.

99,9% producentów olejów nie przeprowadza żadnych testów, w tym CEC https://www.cectests.org/listdoctypeforsale1.asp?subdoc_type=Lubricants
Za nas zrobili to producenci pakietów dodatków. Jeśli mamy certyfikowany olej bazowy i certyfikowany pakiet dodatków i olej wykonany jest na typowej recepturze, Olej spełnia wszystkie standardy.
 
No ale Extreme nie są na typowych recepturach dlatego pewnie budzą tyle wątpliwości u niektórych.
 
@Bonker z jego co ja wiem, to pakiety sa certyfikowane dla danej receptury, a dokladnie jaka jest dozwolona mieszanina olejow bazowych.
Pakiet.jpeg

Post automatically merged:

A w tym oleju jest 15% Estrow.
Post automatically merged:

VW.jpeg

Aaaa i to jeszcze.
 
No ale Extreme nie są na typowych recepturach dlatego pewnie budzą tyle wątpliwości u niektórych.

to bardzo proste. Wszystkie testy i preparaty, zarówno przez producentów dodatków, jak i API, są przeznaczone do masowej sprzedaży. 70% PAO nie jest produktem masowym. Według API typowa receptura została przetestowana na 30% PAO, ale na 70% nie, ponieważ jak napisałem powyżej, nie jest to już produkt masowy. W związku z tym nikt nie będzie wydawał od 1 do 2 000 000 dolarów na taki test, ponieważ nie będzie tak wielu pakietów dodatków. W rzeczywistości na świecie jest wielu producentów, którzy używają pao 70% - to AMSOL, PITRINE, REDLINE itp wszystkie te specyfikacje OEM uważam, że jest to prosta strata pieniędzy. Produkt jest wytwarzany z minimalnymi wartościami. Teraz niewielu ludzi chce wytwarzać wysokiej jakości oleje, ponieważ będą drogie, wszystkie wytwarzają proste produkty, ponieważ są tanie i skuteczne. Ale tutaj w sportach motorowych, jak było pao 70-80%, i pozostał. W ten piątek pojawi się film mojego przyjaciela na youtube. Wyślę ci go. A oto dwa filmy na temat oficjalnych tolerancji.


Post automatically merged:

@Bonker z jego co ja wiem, to pakiety sa certyfikowane dla danej receptury, a dokladnie jaka jest dozwolona mieszanina olejow bazowych.View attachment 1359
Post automatically merged:

A w tym oleju jest 15% Estrow.
Post automatically merged:

View attachment 1360
Aaaa i to jeszcze.

tak, ten pakiet dodatków jest używany w GTI. Jak widać, określona jest typowa receptura. Tylko zamiast hydrokrakingu od SK, mamy PAO.
 
@Bonker dzieki za udostepnienie filmikow, ale niestety nie znam rosyjskiego.

Czyli wedlug Ciebie te oleje przewyzszaja te normy, czy mozesz to jakos udowodnic ? Na przykladzie Amsoil w PDF w zalaczniku, tylko nie sugeruj sie zawartoscia estrow, bo to inny pakiet. Bo z tego co ja wiem, to Infineum itd. nie przewiduje testow dla tego pakietu z POE.
 

Attachments

  • g3320 (1).pdf
    520,2 KB · Odwiedzin: 293
Cześć wszystkim!
Jeśli chcesz znać moją opinię, powiem ci coś.
Wszystkie te instytucje branżowe w postaci API, OEM, ATIEL itp., z jednej strony wydają wszystkie nowe wymagania, ale te wymagania dotyczą udoskonalenia obecnych standardów, az drugiej strony wszystkie te standardy mają na celu osiągnięcie zysku w postaci oficjalnych tolerancji. Nic nowego i fundamentalnego w olejach w tej chwili się nie dzieje. Nawet po wydaniu standardu API SP, który miał rozwiązać problem LSPI, w rzeczywistości nawet API przyznało, że przyczyna LSPI nie została ustalona. Tak samo jest z testami na ławce. Wszystkie te testy zostały opracowane 20 lub więcej lat temu pod recepturą hydrokrakingu. Wszystkie te testy są przeprowadzane przez producentów pakietów dodatków. W aplikacji test z INFINEUM w 2003 roku.
hkckBmg3Ejs.jpg

Wcześniej dostarczyli taki test, a teraz po prostu piszą o tym, że to pismo o spełnieniu wymagań i to wszystko.
Фото 29.png

Kompleks działań takich kosztuje od 1 do 2 000 000 $. Dlatego nie ma typowych preparatów na PAO, ponieważ jest to wysoce wyspecjalizowany rynek, nie jest masowy, odpowiednio, zainwestowane środki na opracowanie preparatu nie zostaną zwrócone w postaci sprzedanych pakietów dodatków. Dlatego każdy olej na PAO przejdzie bez problemu wszystkie testy SEQUENCE, o czym mówi AMSOIL. W AMSOIL nie ma nic takiego ze składników, czego nie ma w naszych olejach. Rynek dostawców komponentów jest jednym dla wszystkich. Wszyscy kupujemy wszystko od tych samych firm.
Oto przykładowy cennik oficjalnych dopuszczeń w 2016 roku.
RjKOtJL2T-E.jpg

Teraz ceny wzrosły. MB 3000 Euro, API 4500 $. Kupujesz typową recepturę, płacisz za wstęp i jesteś na liście zatwierdzeń. Z tego powodu, my, podobnie jak ogromna liczba producentów na świecie, nie otrzymują oficjalnego zezwolenia i licencji API, ponieważ jest to tylko kawałek papieru.
 
Dokładnie, kupujesz gotowy pakiet, do niego dokładną recepturę bo taka jest w dokumentacji, mieszasz odpowiednio ze wskazanymi olejami bazowymi, za których test z tym pakietem już producent jego zapłacił tą wielką kasę i masz gotowy olej, który spełnia normy wskazane w dokumentacji.
Jeśli jednak cokolwiek zrobisz inaczej to zaczynasz od zera i to dotyczy także innych olejów bazowych.
Dawka POE w GTI VR2 jest inna niż w Amsoil AEL więc nie pisz, że to samo bo dawkowanie składników olejów ma fundamentalne znaczenie dla jego osiągów, łatwo jest przedawkować i zepsuć. POE daje inne osiągi przy 5, 10 czy 15% w oleju (także dla utleniania jak i uszczelnień o czym każdy szanujący klienta producent POE informuje) w zależności też od pakietu a pakiet z GTI akurat na POE jest bardzo wrażliwy, szczególnie w tak wysokim dawkowaniu POE.
 
@Bonker - Oczywiście że tak, aprobata to tylko papierek. Problem stanowi to tylko wtedy gdy ktoś albo chce olej z oficjalną aprobatą albo potrzebuje bo gwarancja. Mówię tutaj o rynku wozów osobowych. Owszem, w razie wtopy to gwarant musi udowodnić że do awarii przyczynił się olej, ale kto z własnej woli będzie kopał się z koniem jeżeli może wybrać inny olej mające odpowiedni papierek i będzie miał spokój?

Dlatego oleje takie jak Extreme są w 99% przypadków na starcie przegrane jeżeli chodzi o rynek nowych (objętych gwarancją) samochodów. Do używanych to już co kto lubi chociaż sporo osób jednak zwraca uwagę na te papierki.
 
@Bonker - Oczywiście że tak, aprobata to tylko papierek. Problem stanowi to tylko wtedy gdy ktoś albo chce olej z oficjalną aprobatą albo potrzebuje bo gwarancja. Mówię tutaj o rynku wozów osobowych. Owszem, w razie wtopy to gwarant musi udowodnić że do awarii przyczynił się olej, ale kto z własnej woli będzie kopał się z koniem jeżeli może wybrać inny olej mające odpowiedni papierek i będzie miał spokój?

Dlatego oleje takie jak Extreme są w 99% przypadków na starcie przegrane jeżeli chodzi o rynek nowych (objętych gwarancją) samochodów. Do używanych to już co kto lubi chociaż sporo osób jednak zwraca uwagę na te papierki.


Uwalniając linię olejów VR2, celowo wybraliśmy bazę PAO + ESTER. Oleje te są produkowane głównie dla amatorskich sportów motorowych, podobnie jak nasze opony EXTREME, ale podobnie jak nasze opony, nasze oleje mogą być również używane w zwykłych samochodach. Dlatego nie mamy pakietów dodatków czysto sportowych gdzie cynku, fosforu i molibdenu przez 2000 ppm. W przyszłym roku będziemy mieli linię olejów na typowym preparacie.
Tak, zgadzam się, że straciliśmy samochód z taką recepturą na gwarancji, ale nie wiem, jak masz w Europie, ale mamy w Rosji, oficjalny dealer samochodu jest odpowiedzialny tylko za olej sprzedawany im osobiście. Ale jeśli elient przywiózł nasz olej bez tolerancji lub olej z tolerancją, na przykład RAVENOL, i nagle nastąpił wypadek awarii silnika z powodu winy oleju, klient w obu przypadkach rozwiązuje problem z producentem oleju, a nie z Autoryzowanym Dealerem. Dlatego prawnie nie ma żadnej różnicy. Tak, zgadzam się, że dla wielu klientów obecność oficjalnej tolerancji jest gwarancją receptury, ale na naszym oil-club są analizy, które pokazują, że oleje w kanistrach nie spełniają wymagań uzyskanej tolerancji.
 
Dokładnie, kupujesz gotowy pakiet, do niego dokładną recepturę bo taka jest w dokumentacji, mieszasz odpowiednio ze wskazanymi olejami bazowymi, za których test z tym pakietem już producent jego zapłacił tą wielką kasę i masz gotowy olej, który spełnia normy wskazane w dokumentacji.
Jeśli jednak cokolwiek zrobisz inaczej to zaczynasz od zera i to dotyczy także innych olejów bazowych.
Dawka POE w GTI VR2 jest inna niż w Amsoil AEL więc nie pisz, że to samo bo dawkowanie składników olejów ma fundamentalne znaczenie dla jego osiągów, łatwo jest przedawkować i zepsuć. POE daje inne osiągi przy 5, 10 czy 15% w oleju (także dla utleniania jak i uszczelnień o czym każdy szanujący klienta producent POE informuje) w zależności też od pakietu a pakiet z GTI akurat na POE jest bardzo wrażliwy, szczególnie w tak wysokim dawkowaniu POE.


Pisałem o AMSOIL SS, a nie o AEL. Takich producentów jak my na rynku jest wielu, którzy robią oleje na PAO + ESTER. Rozwiązania na rynku są. Nie dodajemy czegoś niezrozumiałego jak XENUM. Dlatego nie jesteśmy pierwszymi na rynku. Nie zgadzam się co do ilości POE. REDLINE ma w swoich olejach około 20% ESTER. Nie widziałem w odpadach oleju wysokiego wzrostu parametru utleniania. Jeśli tłumaczenie było poprawne, to nie do końca zrozumiałem o pieczęciach. Ester nie suszy uszczelniaczy. Mam chęć zrobienia GTI na 70% PAO + 10% ESTER. Jestem pewien, że wynik będzie lepszy niż to, co jest teraz. Ale nie zapominaj, że MOBIL ESP wyprodukowany rzekomo na typowym preparacie (zamiast hydrokrakingu YURBASE używa GTL, którego nie ma w API jako oleju bazowego) na tym samym pakiecie dodatków, pokazał najgorszy wynik na ASTM D 4172 :)
 
PAO/ester nie do każdego pakietu dodatków pasuje. W niektórych pakietach, szczególnie mid saps a tym bardziej z wysoką dawką boru POE szkodzi!

Ravenol stosuje inne pakiety dodatków w tego co widzę więc nie porównuj gruszek do jabłek.
 
Back
Top