Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notatka: This feature may not be available in some browsers.
@Bonker czy możesz udostępnić wynik testu na uszczelki, a dokładnie: ACEA CEC L-39-96?
To zadam pytanie inaczej czy jakiś producent udostępnia takie badania, można mieć w nie gdzieś wgląd aby ocenić Extreme na tle innych olejów z nietypowymi recepturami?
Jak ktoś ma luźne 40000 Euro to oferuję się że zdobędę takie wyniki. Myślę że poszliście za daleko. To już zdecydowanie wyższa liga.
No ale Extreme nie są na typowych recepturach dlatego pewnie budzą tyle wątpliwości u niektórych.
@Bonker z jego co ja wiem, to pakiety sa certyfikowane dla danej receptury, a dokladnie jaka jest dozwolona mieszanina olejow bazowych.View attachment 1359
Post automatically merged:
A w tym oleju jest 15% Estrow.
Post automatically merged:
View attachment 1360
Aaaa i to jeszcze.
@Bonker - Oczywiście że tak, aprobata to tylko papierek. Problem stanowi to tylko wtedy gdy ktoś albo chce olej z oficjalną aprobatą albo potrzebuje bo gwarancja. Mówię tutaj o rynku wozów osobowych. Owszem, w razie wtopy to gwarant musi udowodnić że do awarii przyczynił się olej, ale kto z własnej woli będzie kopał się z koniem jeżeli może wybrać inny olej mające odpowiedni papierek i będzie miał spokój?
Dlatego oleje takie jak Extreme są w 99% przypadków na starcie przegrane jeżeli chodzi o rynek nowych (objętych gwarancją) samochodów. Do używanych to już co kto lubi chociaż sporo osób jednak zwraca uwagę na te papierki.
Dokładnie, kupujesz gotowy pakiet, do niego dokładną recepturę bo taka jest w dokumentacji, mieszasz odpowiednio ze wskazanymi olejami bazowymi, za których test z tym pakietem już producent jego zapłacił tą wielką kasę i masz gotowy olej, który spełnia normy wskazane w dokumentacji.
Jeśli jednak cokolwiek zrobisz inaczej to zaczynasz od zera i to dotyczy także innych olejów bazowych.
Dawka POE w GTI VR2 jest inna niż w Amsoil AEL więc nie pisz, że to samo bo dawkowanie składników olejów ma fundamentalne znaczenie dla jego osiągów, łatwo jest przedawkować i zepsuć. POE daje inne osiągi przy 5, 10 czy 15% w oleju (także dla utleniania jak i uszczelnień o czym każdy szanujący klienta producent POE informuje) w zależności też od pakietu a pakiet z GTI akurat na POE jest bardzo wrażliwy, szczególnie w tak wysokim dawkowaniu POE.