Tak, wychodzi różnie w zależności od labu 3,5 - 4,5 (choć Lotos uważam za bardziej wiarygodny - certyfikują oleje dla MB) .Przeważnie w tej normie jest 3,5 - 3,8. Olej zalicza się do normy C3 504/507 więc ze względu na bazy i pakiet nowoczesny to ciekawa pozycja. Na tor czy do upalania lejesz co innego.
Za bardzo to nie ma co innego zalać do upalania w midsapsie C3 jeśli chcesz się trzymac normy bo chyba prócz Extreme GTI i Ravenola REP to wybór na naszym rynku niewielki z takich bardziej dopasionych olejów, a Ravenol am HTHS "jedynie" 3,7.
Panowie co sądzicie o tym wzroście spalania przy tym oleju? Testował ktoś może go już u siebie? Ponieważ planuję zalać go do 2.0 TDI CR, a nie chciałbym żeby spalanie jakoś znacząco wzrosło.
Różnice w spalaniu między olejami są niemal niewykrywalne w normalnym użytkowaniu. Nie masz co sobie tym zawracać głowy. Dużo więcej w tym względzie zależy od białkowej uszczelki między kierownicą a przednim fotelem .
Ja przesiadłem się na Extreme Lubricatns (z Motula ecoclean 0w30 na EL 5w30 GTJ) Na moje oko spała tyle samo lub rożnice są nie do wyłapania rzędu 0,1.
@wlyszkow mozesz obuplikować? Mozna by zrobić osobny temat tylko z testami z aparatu czterokolorowego z jednego labu aby było odniesienie. Na necie spotkałem testy ale według rożnych norm.
@Bonker Did you ever do the 4ball tests for yours oils?
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.