Sebastian_M26
Użytkownik
Gdzieś 1tyś km, chociaż wydawało mi się że nie będzie nic specjalnego bo jak zakładałem przód to jedna miała 0,04mm a druga 0,05mm bicia, bardzo gruba warstwa lakieru. Textar przód miał 0,03mm.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notatka: This feature may not be available in some browsers.
Mam textary i zanim się rozgrzeją to piszczą masakra jakaś, na początku było ok . A co do Harta to chyba jak się trafi znajomy kupił do Leona na tył mówi tanie i dobre patrzę a tam próg taki jak by miał z 50 tys przejechane hehe.Textary mogą wielu osobą nie pasować bo to klocki z twardą mieszanka.
Ale świat stanął na głowie Zimmermany -be, textar do du..y. ATE katastrofa
Za to małe nieznane chińczyki klepią produkty z których ludzie są zadowoleni. Nikt nie pyta o to czy są wysoko nawęglane tarcze, jak jest z jakością i fadingiem klocków.
Wszyscy są happy , ze takie super i krytykują znane marki ....eh
Wydaje mi się że marka nie jest u nas popularna, a ceny mają bardzo przystępne.Metelli to włoska firma i znany producent części. Produkuje tylko we Włoszech chyba w Lombardii. Więc @luckyboy nie wybrałeś źle
Masz markowy produkt
Pisałem tam oTe klocki wytrzymują więcej niż zwykłe, więc nie wiem o jakie "czajenie się z hamowaniem" Ci chodzi.
Co do początkowego traktowania kompletów po wymianie to wiem.ale nie chciał bym kupować tarcz sport i czaić się przy hamowaniu.
Używałem w Insigni zimmermann sport + klocki Havk Performance.Jakie macie zdanie na temat tarcz z dziurami/perforowane, myślę o Zimmermann, gdzie ich klocki w pyleniu mogą się klasować ?