@STREAM-HD Dzięki za fotki. Źle to wygląda. W sensie mam na myśli te wykwity na powłoce antykorozyjnej. Tak w ogóle ogarniam temat tego Textara. Co ciekawie ludzie chwalą tę markę. Mało tego, do innych marek tarcz kupują Textara klocki, które niby są takie dobre. W ogóle w sieci jest sporo testów Textara, gdzie jest pokazane, że Textar jest lepszy od konkurencji w różnych testach praktycznych. Jest także test powłok. Textar Pro miał najcieńszą powłokę względem konkurencji a wygrał w teście zanurzenia tarcz w wodzie z solą, czy jakimś tam żrącym roztworze. Tutaj wygrała nie grubość powłoki a jakość powłoki.
Zależy mi też na dobrej powłoce antykorozyjnej, bo wiadomo jak działa hamowanie w hybrydzie. Samochód hamuje klockami dopiero jak mocno się naciśnie na hamulec. Rzadko kiedy będzie tarcza i klocek używany. Tak szybko wilgoć/woda z tarczy i klocka nie odparuje jak w konwencjonalnych hamulcach.
Z tego co czytam to warto inwestować w tarcze hamulcowe z żeliwa wysokowęglowego(high carbon). Niestety nie do każdego samochodu takie kupimy. U Textara to są Textar Pro+
Zależy mi też na dobrej powłoce antykorozyjnej, bo wiadomo jak działa hamowanie w hybrydzie. Samochód hamuje klockami dopiero jak mocno się naciśnie na hamulec. Rzadko kiedy będzie tarcza i klocek używany. Tak szybko wilgoć/woda z tarczy i klocka nie odparuje jak w konwencjonalnych hamulcach.
Z tego co czytam to warto inwestować w tarcze hamulcowe z żeliwa wysokowęglowego(high carbon). Niestety nie do każdego samochodu takie kupimy. U Textara to są Textar Pro+
Last edited: